Харчова
В Україні знижуються ціни на яблука
В Україні відзначається зниження торговельної активності на ринку яблук, повідомляють аналітики проекту EastFruit. Ситуація, що склалася, пояснюється тим, що багато виробників втратили надію на чергове підвищення цін у цьому сегменті і почали розпродавати ці фрукти зі сховищ. У зв'язку з цим пропозиція яблук на ринку помітно збільшилася, і українські садівники змушені знижувати ціни на свою продукцію.
Україна наростила експорт молочних продуктів у січні
Україна в січні 2025 року експортовала 8,1 тис. тонн молочних продуктів, що на 12% більше, ніж у грудні 2024 року, а на 23% ніж у січні 2024 року, повідомила Асоціація виробників молока (АВМ) із посиланням на дані Державної служби статистики.
Світові ціни на продукти в січні знизилися на 1,6%
Світові ціни на продовольство в січні порівняно з переглянутим показником за грудень 2024 року знизилися на 1,6%, їхній індекс становив 124,9 пункти, повідомляють у щомісячному огляді ФАО (продовольча і сільськогосподарська організація ООН).
Nestlé в Україні у 2025 р. інвестує майже 10 млрд грн
Компанія Nestlé у 2025 році має намір інвестувати 8 млрд грн у комерційну діяльність в Україні, зокрема, у просування товарів у торговельних мережах, а також 1,5 млрд грн у модернізацію заводів для поліпшення продукції, повідомив СЕО компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі.
Американська Mondelez збільшила чистий прибуток у 1,8 раза
Американська Mondelez International, один з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, у четвертому кварталі збільшила чистий прибуток у 1,8 раза, водночас скоригований показник і виручка виявилися гіршими за прогнози.
Україна збільшила експорт цукру на 17%, відкриваючи нові ринки
Україна за перші п’ять місяців 2024-2025 маркетингового року (вересень 2024 - січень 2025) поставила на зовнішні ринки понад 352 тис. тон цукру, що на 17% більше, ніж за аналогічний період 2023-2024 МР, повідомила пресслужба Національної асоціації цукровиків України "Укрцукор" у Facebook.
Прибуток PepsiCo зріс на 17%, але виручка розчарувала інвесторів
Американська PepsiCo Inc., другий за величиною у світі виробник безалкогольних напоїв, збільшила чистий прибуток у четвертому кварталі 2024 фінансового року на 17%, водночас зафіксувавши незначне зниження виручки, що розчарувало інвесторів.