Китайська Anta Sports збільшила виручку на 14%
Ринки 27.08.2025 11:45
Anta Sports Products Ltd., найбільший спортивний бренд у Китаї, за підсумками першого півріччя збільшив виручку і скоротив чистий прибуток, до того ж перший показник перевищив прогнози ринку.
Як повідомляється в презентації компанії, її виручка в січні-червні збільшилася на 14% у річному виразі, до 38,54 млрд юанів ($5,38 млрд). Продажі бренду Anta зросли на 5,4%, FILA - на 8,6%, інших - на 61,1%.
Аналітики, опитані Bloomberg, у середньому очікували виручку на рівні 38,1 млрд юанів.
Чистий прибуток скоротився на 8,9%, до 7,03 млрд юанів, а операційна рентабельність підвищилася до 26,3%.
Акції Anta Sports дешевшають на 1,6% на торгах у Гонконгу. Від початку поточного року ринкова вартість компанії підскочила на 31%, тоді як індекс Hang Seng за той самий період додав 27%.
Теги: Китай бренд спорт Anta Sports виручка Переглядів: 72