Китайська Anta Sports збільшила виручку на 14%

Ринки 27.08.2025    11:45

Anta Sports Products Ltd., найбільший спортивний бренд у Китаї, за підсумками першого півріччя збільшив виручку і скоротив чистий прибуток, до того ж перший показник перевищив прогнози ринку.

Як повідомляється в презентації компанії, її виручка в січні-червні збільшилася на 14% у річному виразі, до 38,54 млрд юанів ($5,38 млрд). Продажі бренду Anta зросли на 5,4%, FILA - на 8,6%, інших - на 61,1%.

Аналітики, опитані Bloomberg, у середньому очікували виручку на рівні 38,1 млрд юанів.

Чистий прибуток скоротився на 8,9%, до 7,03 млрд юанів, а операційна рентабельність підвищилася до 26,3%.

Акції Anta Sports дешевшають на 1,6% на торгах у Гонконгу. Від початку поточного року ринкова вартість компанії підскочила на 31%, тоді як індекс Hang Seng за той самий період додав 27%.

Теги:   Китай бренд спорт Anta Sports виручка Переглядів:   72

Читайте також:

27.08

Промисловість України у червні-2025 зросла на 2,9% р/р – Держстат

27.08

Туристичний збір в Україні зріс на 36% у січні-липні-2025

27.08

Підприємства роздрібної торгівлі збільшили оборот до 841 млрд грн