Слабкі продажі пива і вина вдарили по прибутку Constellation Brands
Ринки 04.07.2025 17:43
Американський виробник алкогольних напоїв Constellation Brands Inc. зафіксував зниження чистого прибутку і виручки в першому фінансовому кварталі.
Constellation Brands пояснює погіршення фінпоказників "неструктурними соціально-економічними факторами". Проведені компанією опитування засвідчили, що занепокоєння споживачів щодо особистих фінансів сприяє скороченню кількості зустрічей із друзями і зниженню покупок у магазинах біля дому та на автозаправках.
Як зазначається в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 травня, зменшився в 1,7 раза - до $516,1 млн порівняно з $877 млн за порівнянний період попереднього фінроку. Прибуток у розрахунку на акцію скоротився до $2,9 з $4,78. Скоригований прибуток становив $3,22 на акцію, виявившись гіршим за консенсус-прогноз опитаних FactSet аналітиків у $3,31 на акцію.
Квартальна виручка Constellation Brands зменшилася на 6%, до $2,52 млрд. Середній прогноз експертів для цього показника становив $2,55 млрд.
Продаж пива в минулому кварталі знизився на 2%, вина і міцного алкоголю - на 28%.
Компанія знизила прогноз чистого прибутку на поточний фінрік до $12,07-12,37 на акцію з $12,33-12,63 на акцію, яких очікували раніше. Аналітики в середньому очікують цей показник на рівні $12,55 на акцію.
Прогноз скоригованого прибутку на цей фінрік залишено на рівні $12,6-12,9 на акцію. Компанія, як і раніше, очікує, що підвищення річного продажу пива становитиме до 3%, а падіння продажу вина і міцного алкоголю - 17-20%.
Constellation Brands стала одним з найбільших дистриб'юторів пива в США в 2013 році після придбання у бельгійської Anheuser-Busch InBev прав на продаж пива Corona і низки сортів мексиканського пива, а також пивного заводу в П'єдрас-Неграс.
Акції компанії подешевшали на 24,7% з початку поточного року.
Теги: пиво алкоголь вино Constellation Brands прибуток Переглядів: 85