Коментар по акціях ПАТ «Мотор Січ»



4 квітня 2012 года
КИНТО

Рекомендация: MSICH, Мотор Сич, — покупать


Динаміка ціни акції ПАТ «Мотор Січ» на часових проміжках від одного тижня до трьох місяців виявилась кращою, ніж динаміка індексу УБ. Рекордний відрив у 28 в.п. ціна акції «Мотор Січі» продемонструвала на інтервалі в три місяці, а найменший відрив у 6 в.п. – на тижневому. Даним тенденціям сприяють сильні фундаментальні фактори позитивного впливу, що знаходять своє підтвердження і в інформації зі зборів акціонерів ПАТ «Мотор Січі».

Рентабельність підприємства за чистим прибутком у 2011 р. збереглася на високому 23%-му рівні. Зростання обсягів виробництва у 2011 р. у співставних цінах до 2010 р. склав 14,5%. Ріст реалізації продукції – 21%. Позитивним моментом у структурі реалізації компанії є переважання частки серійних авіаційних двигунів 65,6% над 16%-ою часткою ремонтів.

На 2012 р. запланований приріст обсягів виробництва становить 18,2%, обсягів реалізації – до 25,5%. Зауважимо, що дані прирости вже значною мірою підтверджені сформованим портфелем замовлень.

На зборах акціонерів було прийнято рішення про виплату дивідендів у розмірі 49,5 млн. грн., що становить приблизно 3,7% чистого прибутку 2011 р. На одну акцію буде виплачено 25 грн. Відповідно, дивідендна дохідність на акцію за ціною на 3 квітня 2012 р. становить до 1%.

Стратегічний розвиток компанії пов’язується зі створенням окремого виробництва вертолітної техніки. Компанія отримала сертифікат розробки авіаційної техніки та додатковий сертифікат на вертоліт Мі-8МСБ. Тривають роботи над новими 4-ю та 4Е серіями вертолітного двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1В.

Портфель замовлень Оршанського авіаремонтного заводу на сьогодні включає контракти на модернізацію 19 вертольотів (12 для Білорусії та 7 для Монголії). З-поміж іншого, Оршанський авіаремонтний завод диверсифікує політичні ризики Мотор Січі, прояв яких можемо спостерігати в складнощах придбання Вінницького авіаремонтного заводу в Україні.

Суттєвою новиною є домовленість про початок серійного виробництва Ан-70 на потужностях ДП «Антонов» (Україна) та Воронізькому авіаційному заводі (ВАСО; Росія). Новина є скоріш позитивною, так як дане виробництво забезпечить попит на двигуни Д-27 виробництва ПАТ «Мотор Січ». У той же час, розміщення фінального етапу збирання літака на ВАСО створює ризики затримки строків здачі готової продукції та ризик коригування запланованих обсягів виробництва (напр. у 2011 р. план виробництва Ан-148/158 був скорочений ВАСО з 9 до 5 од.). Попередньо частка надходжень від Д-27 у структурі реалізації Мотор Січі на роки виробництва Ан-70 може бути оцінена щонайменше у 5%.

Нині акції компанії торгуються з трейлінговими коефіцієнтами
EV/S = 1; EV/EBITDA = 2,7; P/E= 4,1, що вказує на наявний потенціал зростання ціни акції. Виходячи з факторів зростання, озвучених перспектив компанії на 2012-й і найближчі
роки, та на основі порівняння з аналогами, підтверджуємо фундаментальну рекомендацію купувати акції ПАТ «Мотор Січ».
В той же час зауважуємо можливість короткострокового зниження ціни акції Мотор Січі через кон’юнктуру фондового ринку.

Источник: КИНТО



Компании

все компании