В Україні перестали зростати продажі сиру українського виробництва на тлі збільшення імпорту, перспектива збуту вітчизняних
Коментар по акціях ПАТ «Мотор Січ»
Рекомендация: MSICH, Мотор Сич, покупать
Динаміка ціни акції ПАТ «Мотор Січ» на часових проміжках від одного тижня до трьох місяців виявилась кращою, ніж динаміка індексу УБ. Рекордний відрив у 28 в.п. ціна акції «Мотор Січі» продемонструвала на інтервалі в три місяці, а найменший відрив у 6 в.п. – на тижневому. Даним тенденціям сприяють сильні фундаментальні фактори позитивного впливу, що знаходять своє підтвердження і в інформації зі зборів акціонерів ПАТ «Мотор Січі».
Рентабельність підприємства за чистим прибутком у 2011 р. збереглася на високому 23%-му рівні. Зростання обсягів виробництва у 2011 р. у співставних цінах до 2010 р. склав 14,5%. Ріст реалізації продукції – 21%. Позитивним моментом у структурі реалізації компанії є переважання частки серійних авіаційних двигунів 65,6% над 16%-ою часткою ремонтів.
На 2012 р. запланований приріст обсягів виробництва становить 18,2%, обсягів реалізації – до 25,5%. Зауважимо, що дані прирости вже значною мірою підтверджені сформованим портфелем замовлень.
На зборах акціонерів було прийнято рішення про виплату дивідендів у розмірі 49,5 млн. грн., що становить приблизно 3,7% чистого прибутку 2011 р. На одну акцію буде виплачено 25 грн. Відповідно, дивідендна дохідність на акцію за ціною на 3 квітня 2012 р. становить до 1%.
Стратегічний розвиток компанії пов’язується зі створенням окремого виробництва вертолітної техніки. Компанія отримала сертифікат розробки авіаційної техніки та додатковий сертифікат на вертоліт Мі-8МСБ. Тривають роботи над новими 4-ю та 4Е серіями вертолітного двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1В.
Портфель замовлень Оршанського авіаремонтного заводу на сьогодні включає контракти на модернізацію 19 вертольотів (12 для Білорусії та 7 для Монголії). З-поміж іншого, Оршанський авіаремонтний завод диверсифікує політичні ризики Мотор Січі, прояв яких можемо спостерігати в складнощах придбання Вінницького авіаремонтного заводу в Україні.
Суттєвою новиною є домовленість про початок серійного виробництва Ан-70 на потужностях ДП «Антонов» (Україна) та Воронізькому авіаційному заводі (ВАСО; Росія). Новина є скоріш позитивною, так як дане виробництво забезпечить попит на двигуни Д-27 виробництва ПАТ «Мотор Січ». У той же час, розміщення фінального етапу збирання літака на ВАСО створює ризики затримки строків здачі готової продукції та ризик коригування запланованих обсягів виробництва (напр. у 2011 р. план виробництва Ан-148/158 був скорочений ВАСО з 9 до 5 од.). Попередньо частка надходжень від Д-27 у структурі реалізації Мотор Січі на роки виробництва Ан-70 може бути оцінена щонайменше у 5%.
Нині акції компанії торгуються з трейлінговими коефіцієнтами
EV/S = 1; EV/EBITDA = 2,7; P/E= 4,1, що вказує на наявний потенціал зростання ціни акції. Виходячи з факторів зростання, озвучених перспектив компанії на 2012-й і найближчі
роки, та на основі порівняння з аналогами, підтверджуємо фундаментальну рекомендацію купувати акції ПАТ «Мотор Січ».
В той же час зауважуємо можливість короткострокового зниження ціни акції Мотор Січі через кон’юнктуру фондового ринку.
Источник: КИНТО
- HRTR – держать. Коментар КІНТО по акціях Харцизький трубний завод 14 грудня 2012 года
- SVGZ – держать. Коментар КІНТО по акціях Стаханівський ВБЗ 7 грудня 2012 года
- SHKD – покупать. Коментар КІНТО по акціях Шахта "Комсомолець Донбасу" 5 грудня 2012 года
- NVTR – держать. Коментар КІНТО по акціях Новомосковський ТЗ 3 грудня 2012 года
- YASK – держать. Коментар КІНТО по акціях Ясинівський КХЗ 30 листопада 2012 года