Alibaba збільшує виручку на 5%, але чистий прибуток падає удвічі

Ринки 25.11.2025    19:35

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. збільшив виручку в другому фінансовому кварталі на 5%, проте його чистий прибуток впав більш ніж удвічі через великі інвестиції, зокрема в сервіси швидкої доставки, технології та поліпшення користувацького досвіду.

Як ідеться в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 вересня, становив 20,99 млрд юанів ($2,95 млрд), або 8,75 юаня в розрахунку на ADS, порівняно з 43,87 млрд юанів, або 18,17 на ADS, за аналогічний період попереднього року.

Прибуток без урахування разових факторів скоротився до 4,36 юаня на ADS з 15,06 юаня на ADS роком раніше.

Квартальна виручка Alibaba становила 247,8 млрд юанів порівняно з 236,5 млрд юанів у другому кварталі попереднього фінроку.

Опитані FactSet аналітики в середньому прогнозували скоригований прибуток компанії на рівні 6,03 юаня на ADS за виручки в 243,75 млрд юанів.

Виручка Alibaba від операцій у сфері електронної комерції в Китаї (China E-commerce Group) у минулому кварталі підвищилася на 16%, до 132,58 млрд юанів. Підрозділ International Digital Commerce Group, до якого входять Lazada, AliExpress, Trendyol і Alibaba.com, збільшив виручку на 10%, до 34,8 млрд юанів.

Дохід хмарних сервісів Alibaba зріс на 34%, до 39,8 млрд юанів.

ADR Alibaba додають у ціні 4,5% на попередніх торгах у Нью-Йорку у вівторок. З початку поточного року їхня вартість зросла майже на 90%.

Теги:   Alibaba Group виручка Переглядів:   98

Читайте також:

25.11

Десять років змін: у Києві відбувся ювілейний Х Форум «Диригенти змін» від Deloitte Ukraine

25.11

McCormick підвищує квартальні дивіденди до 48 центів на акцію

25.11

Nike підвищує квартальні дивіденди до 41 цента