Puma скоротила виручку на 15,3%
Ринки 31.10.2025 09:33 
							
						Німецький виробник спортивних товарів Puma SE у третьому кварталі отримав чистий збиток і помітно скоротив виручку через "стратегічне перезавантаження".
Як ідеться в пресрелізі компанії, чистий збиток у липні-вересні становив 62,3 млн євро порівняно з чистим прибутком у розмірі EUR127,8 млн за аналогічний період роком раніше.
Виручка скоротилася на 15,3%, до EUR1,96 млрд. Без урахування коливань валютних курсів вона знизилася на 10,4%.
Показник EBIT за зазначений період склав EUR29,4 млн проти EUR247 млн роком раніше.
Продажі в Північній і Південній Америці в третьому кварталі скоротилися на 22,3%, в Азійсько-Тихоокеанському регіоні - на 14,7%, у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) - на 9,4%.
Глобальні продажі у взуттєвому сегменті зменшилися на 15,7% - до EUR1,05 млрд, продажі одягу - на 16,8%, до EUR635,5 млн, аксесуарів - на 9,8%, до EUR274,4 млн.
"Наприкінці липня ми заявили, що 2025 рік буде роком перезавантаження, - зазначив глава компанії Артур Хельд. - Відтоді ми зробили важливі кроки для розчищення дистрибуції Puma, оптимізації управління грошовими коштами та перезавантаження операційних витрат. Через розширення програми ефективності витрат, ми швидко рухаємося до того, щоб впоратися з випробуваннями та підвищити ефективність і стійкість бізнесу".
У третьому кварталі виробник спорттоварів ужив заходів до скорочення небажаного оптового бізнесу, надлишків запасів у роздрібних партнерів і зниження промоактивності в сегменті прямих продажів споживачам.
Puma, як і раніше, очікує, що виручка з поправкою на коливання валютних курсів цього року знизиться на 11-12% (low double-digit), а показник EBIT буде негативним.
Акції компанії в четвер дешевшають на 1,8%.
Теги: Puma виручка Переглядів: 118
 
                         
							                             
							                            