Mondelez знизила чистий прибуток на 13%

Ринки 30.10.2025    08:27

Американська Mondelez International, один з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, у третьому кварталі знизила чистий прибуток на 12,9%, водночас скоригований показник і виручка виявилися кращими за прогнози.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у липні-вересні становив $743 млн, або $0,57 у розрахунку на акцію, порівняно з $853 млн, або $0,63 на акцію, за той самий період минулого року. Скоригований прибуток знизився до $0,73 з $0,99 на папір.

Виручка збільшилася на 5,9% - до $9,74 млрд. Органічне зростання становило 3,4%.

Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $0,71 на акцію за виручки в $9,69 млрд.

За перші дев'ять місяців року компанія повернула акціонерам $3,7 млрд через виплату дивідендів і викуп власних акцій.

Mondelez переглянула річний прогноз і тепер очікує органічного зростання виручки в поточному році приблизно на 4% (раніше прогнозувався підйом на 5%), а також зниження скоригованого прибутку на акцію приблизно на 15% (раніше - на 10%).

Котирування акцій Mondelez за підсумками додаткової сесії у вівторок опустилися на 5,9% після публікації звітності. Капіталізація компанії від початку року зросла на 0,8% (до $77,9 млрд), тоді як індекс Nasdaq Composite за цей період додав 27,3%.

Продукція Mondelez продається більш ніж у 150 країнах. Компанії належать бренди Oreo, Cadbury, Milka, Toblerone, Ritz, LU та інші.

Теги:   Mondelez прибуток Переглядів:   144

Читайте також:

30.10

Українська мережа «Аврора» планує вихід на ринок Болгарії

30.10

У 2025 році в Україні запрацювало 10 нових зернопереробних підприємств

30.10

Lukoil виходить з ринку Сербії: угода з Gunvor Group вже узгоджена