Hermes збільшив виручку на 4,8%
Ринки 23.10.2025 11:46
Французький дім моди Hermes International SCA в третьому кварталі 2025 року збільшив виручку на 4,8% - до 3,881 млрд євро порівняно з 3,704 млрд євро за аналогічний період минулого року, повідомляється у звітності.
Зростання без урахування зміни курсів обміну валют становило 9,6%. Аналітики в середньому прогнозували підвищення на 10%, за даними Visible Alpha.
Продажі у Франції збільшилися на 10,4% (до 403 млн євро), в інших країнах Європи - на 8,3% (до 633 млн євро), в Японії - на 8% (до 389 млн євро). В Азійсько-Тихоокеанському регіоні без урахування Японії виручка підвищилася на 0,3% (до 1,589 млрд євро), у Північній і Південній Америці - на 7,2% (до 714 млн євро). В інших регіонах, включно з Близьким Сходом, показник зріс на 6,1% (до 154 млн євро).
Виручка в сегменті шкіргалантереї в минулому кварталі піднялася на 8,1% (до 1,7 млрд євро), одягу та аксесуарів - на 2% (до 1,157 млрд євро), годинників - на 4% (до 131 млн євро). Водночас реалізація шовкових і текстильних виробів скоротилася на 0,7% (до 209 млн євро), парфумерії та косметики - на 8,6% (до 118 млн євро).
У січні-вересні загальна виручка Hermes стала більшою на 6,3% і досягла 11,916 млрд євро. Без урахування коливань обмінних курсів зростання становило 8,6%.
Компанія підтвердила прогноз, що передбачає зростання виручки в середньостроковій перспективі без урахування коливань обмінних курсів.
Котирування акцій Hermes під час торгів у середу знижуються на 4,1%. Від початку поточного року капіталізація компанії зменшилася на 7,1% (до 235 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 11,2%.
Hermes випускає різну продукцію: одяг, аксесуари, годинники, парфумерію, ювелірні вироби, предмети сервірування столу, кінну упряж. Також найбільш відомі сумки під марками Birkin і Kelly, а також хустки.
Теги: Hermes виручка Переглядів: 154