Nestle зменшила виручку, але показала органічне зростання 3,3%
Ринки 17.10.2025 15:43
Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, в січні-вересні знизила виручку на 1,9% - до 65,87 млрд франків ($82,8 млрд) порівняно з 67,15 млрд франків за аналогічний період минулого року, повідомляється у звітності.
Органічне зростання продажів (очищене від впливу поглинань і продажів активів, а також коливань курсів валют) становило 3,3%. Одночасно компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 2,8%.
Аналітики, консенсус-прогноз яких наводить сама компанія, прогнозували виручку на рівні 65,77 млрд франків і її органічне зростання в 3,2%.
Виручка Nestle в Північній і Південній Америці в січні-вересні скоротилася на 4,8% - до 25,29 млрд франків, у країнах Азії, Африки та Океанії - на 2,5%, до 15,26 млрд франків, у Європі - зросла на 2,6%, до 12,79 млрд франків. У всіх регіонах зафіксовано органічне зростання виручки - на 2,5%, 2,7% і 4,3% відповідно.
Продажі кави та кавомашин Nespresso збільшилися на 2,6% і склали 4,71 млрд франків.
У сегменті продуктів лікувального та спеціалізованого харчування (Nestle Health Science) доходи компанії зменшилися на 1,4%, до 4,85 млрд франків.
Води та напоїв продано на 2,75 млрд франків, що на 0,4% менше відповідного показника минулого року.
Компанія також повідомила, що підвищила цільовий показник щодо зниження витрат до 2027 року до 3 млрд франків з 2,5 млрд і планує в найближчі два роки скоротити 16 тис. робочих місць.
Ринкова вартість Nestle зросла на 1,7% з початку поточного року, до 192,41 млрд франків.
Портфель компанії охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S. Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються в 188 країнах. Штат компанії налічує близько 277 тис. осіб.
Теги: Nestle виручка Переглядів: 148