Ferrero витратить понад $100 млн на рекламу під час Супербоула і ЧС-2026
Ринки 10.10.2025 14:42
Північноамериканський підрозділ італійського виробника кондитерських виробів Ferrero виділить бюджет у розмірі понад $100 млн на рекламу своєї продукції під час найбільших спортивних подій наступного року - Супербоула і Чемпіонату світу з футболу.
"Спортивні події, як і раніше, мають найбільшу аудиторію. Крім того, ми рекламуватимемо споживачам ті продукти, з якими вони сидять перед телевізорами, - сказав глава бізнесу Ferrero в Північній Америці Майкл Лінсі. - Глядачі дивляться Супербоул спеціально заради реклами, що є унікальною ситуацією в наші дні, коли споживачі зазвичай промотують рекламу або відходять від екранів під час рекламних пауз".
Ferrero вперше покаже рекламу під час Супербоула, фіналу чемпіонату з американського футболу, який відбудеться в лютому. Минулий матч привернув рекордну телеаудиторію в 127,7 млн глядачів. Вартість 30-секундного рекламного ролика, за чутками, становить $8 млн, водночас уже на початку вересня NBCUniversal, яка показуватиме матч наступного року, повідомила, що всі рекламні слоти було продано.
За словами Лінсі, реклама під час Супербоулу буде присвячена бренду Kinder Bueno. Компанія вважає його найбільш недооціненим своїм брендом на американському ринку. Ferrero рекламуватиме новий асортимент Kinder Bueno, з темним і білим шоколадом.
Традиційний футбол також набирає популярності у Штатах. Чемпіонат світу 2022 року подивилися 26 млн американців, а наступний мундіаль приверне ще більшу аудиторію, оскільки пройде в США, Канаді та Мексиці.
Ferrero активно розширює свою присутність на американському ринку, пише CNBC. У липні компанія досягла угоди про купівлю виробника сухих сніданків WK Kellogg за $3,1 млрд. Продажі Ferrero в США в минулому фінроці показали зростання на 4,5%, випередивши темпи зростання кондитерського ринку. Компанія посідає третє місце на американському ринку цукерок після Hershey і Mars.
Ferrero була заснована 1946 року в Італії. Компанія виробляє шоколад і цукерки під брендами Nutella, Kinder Surprise, Kinder Chocolate, Raffaello, Ferrero Rocher, продаючи їх більш ніж у 170 країнах. Штат налічує понад 38 тис. співробітників, з них близько 8 тис. працюють на 18 підприємствах у Північній Америці.
Теги: реклама Ferrero Супербоул ЧС-2026 Переглядів: 116