H&M наростила чистий прибуток на 39%
Ринки 25.09.2025 17:57
Hennes & Mauritz Group (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, у третьому кварталі 2025 фінансового року збільшила чистий прибуток на 39%, що виявилося кращим за очікування експертів.
Як повідомляють у звіті компанії, чистий прибуток у червні-серпні становив 3,212 млрд шведських крон ($342 млн) проти 2,306 млрд крон за аналогічний період роком раніше.
Операційний прибуток збільшився до 4,914 млрд крон з 3,507 млрд крон роком раніше. Рентабельність за ним підвищилася до 8,6% з 5,9%.
Виручка зменшилася на 3% - до 57,017 млрд крон. Продажі в Північній і Південній Америці знизилися на 8%, у країнах півдня Європи - на 4%, у країнах Північної Європи - на 1%, у країнах Азії, Африки та Океанії - на 10%. У Східній Європі продажі не змінилися, у Західній Європі - збільшилися на 1%.
Опитані FactSet аналітики в середньому прогнозували чистий прибуток компанії на рівні 2,44 млрд крон за виручки в 57,03 млрд крон.
У вересні H&M очікує збереження продажів у локальних валютах на рівні того ж місяця минулого року.
На кінець серпня H&M управляла 4,118 тис. магазинів проти 4,298 тис. роком раніше.
H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Теги: прибуток H&M Переглядів: 119