Іспанська Puig збільшила чистий прибуток майже в 1,8 раза
Ринки 10.09.2025 16:47
Іспанський виробник косметики і парфумерії Puig Brands у першому півріччі збільшив чистий прибуток на 78,8% проти того самого періоду минулого року - до 275 млн євро, повідомляється у звітності.
Виручка компанії, що володіє такими брендами, як Paco Rabanne, Nina Ricci і Carolina Herrera, зросла на 5,9% і склала 2,299 млрд євро. Зіставні продажі підвищилися на 7,6%.
Виручка в сегменті парфумерії збільшилася на 6,5% (до 1,685 млрд євро), косметики - на 2% (до 339 млн євро), догляду за шкірою - на 8,6% (до 275,5 млн євро).
У Північній і Південній Америці доходи компанії підвищилися на 10,9% (до 867 млн євро), у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) - на 3,6% (до 1,2 млрд євро), в Азійсько-Тихоокеанському регіоні - на 16,5% (до 233,6 млн євро).
Компанія, як і раніше, прогнозує за підсумками 2025 року підйом порівнянних продажів на 6-8%.
Котирування акцій Puig знизилися на 1% у вівторок. Капіталізація компанії від початку поточного року впала майже на 11% (до 9 млрд євро), тоді як фондовий індекс IBEX 35 збільшився на 29%.
Puig навесні 2024 року провів IPO в Мадриді, обсяг якого склав 2,6 млрд євро. За його підсумками компанія була оцінена приблизно в 14 млрд євро.
Puig була створена 1914 року Антоніо Пуч Кастельо і належить родині засновника. Сім'я Пуч після IPO зберегла мажоритарну частку Puig і переважну більшість голосувальних прав.
Puig за розміром менша за лідерів ринку L'Oreal і Estee Lauder, проте вона зростає за рахунок купівлі активів. За останні 12 років компанія придбала 11 різних брендів, включно з британським Charlotte Tilbury і бельгійським Dries Van Noten. Крім того, вона є мажоритарним акціонером французького будинку моди Jean Paul Gaultier.
Теги: прибуток Puig Переглядів: 120