Meituan наростила витрати на рекламу на тлі конкуренції в доставці їжі

Транспорт Харчова 27.08.2025    16:36

Китайська інтернет-компанія Meituan у другому кварталі збільшила виручку на 11,7%, що виявилося гіршим за очікування експертів.

Як повідомляється у пресрелізі компанії, виручка у квітні-червні 2025 року становила 91,84 млрд юанів ($12,8 млрд) порівняно з 82,25 млрд юанів за аналогічний період минулого року. Аналітики, яких опитало LSEG, очікували показник на рівні 93,59 млрд юанів.

Виручка в ключовому сегменті бізнесу, що включає доставку їжі бізнесу, підвищилася на 7,7% і досягла 65,35 млрд юанів.

Чистий прибуток Meituan впав до 365 млн юанів з 11,35 млрд юанів. Прогноз аналітиків для цього показника становив 9,49 млрд юанів. Компанія відзначила значне скорочення операційного прибутку в ключовому сегменті на тлі підвищення витрат на рекламу і просування в умовах посилення конкуренції у сфері доставки їжі.

Meituan є одним із ключових гравців сфери інтернет-послуг Китаю. Її застосунок для смартфонів забезпечує користувачам доступ до широкого кола сервісів - від замовлення продуктів харчування, таксі, послуг масажу і манікюру до бронювання турів.

Теги:   Китай виручка Meituan Переглядів:   198

Читайте також:

24.10

Kuehne+Nagel знизила чистий прибуток на 20% та оголосила скорочення 1500 працівників

24.10

Tesla відкликає понад 63 тисячі пікапів Cybertruck через занадто яскраві фари

24.10

Збитки American Airlines скоротилися на 23,5% завдяки рекордній виручці