Чистий прибуток JD.com впав у 2 рази через вихід на ринок доставки їжі
Транспорт Харчова 16.08.2025 12:16
Китайський інтернет-ритейлер JD.com Inc. скоротив чистий прибуток у другому кварталі 2025 року в 2 рази, незважаючи на те, що його виручка збільшилася на 22%.
Як зазначається у пресрелізі компанії, чистий прибуток у квітні-червні становив 6,18 млрд юанів ($862 млн) порівняно з 12,64 млрд юанів за аналогічний період попереднього року. Прибуток у розрахунку на американську депозитарну акцію (ADS) зменшився до 4,15 юаня з 8,19 юаня.
Квартальна виручка JD.com збільшилася до 356,66 млрд юанів з 291,4 млрд юанів роком раніше.
Опитані FactSet аналітики в середньому очікували, що чистий прибуток компанії в другому кварталі становитиме 3,625 млрд юанів, виручка - 335,83 млрд юанів.
У лютому поточного року JD.com вийшла на ринок доставки їжі, де домінують сервіси Meituan і Ele.me від Alibaba Group Holding. Компанія змушена пропонувати клієнтам стимули, щоб отримати перевагу перед конкурентами і закріпитися на цьому ринку, що негативно позначається на її прибутку.
Виручка від продажу товарів підвищилася на 20,7%, до 282,41 млрд юанів, сервісні доходи - на 29,1%, до 74,25 млрд юанів.
Виручка підрозділу JD Retail, до якого, головним чином, входять операції у сфері онлайн-торгівлі та маркетингу, збільшилася на 20,6%, до 310,1 млрд юанів, підрозділу JD Logistics - на 16,6%, до 51,56 млрд юанів.
З початку 2025 року компанія викупила власні акції на $1,5 млрд.
ADR JD.com додають у ціні 0,4% під час попередніх торгів у четвер. З початку поточного року папери подешевшали на 6,2%.
Теги: Китай JD.com e-commerce доставка Переглядів: 61