Restaurant Brands скоротила прибуток, але виручка зросла на 16%
Ринки 07.08.2025 19:40
Канадсько-американська Restaurant Brands International Inc. (RBI), що володіє ресторанами швидкого обслуговування, у другому кварталі скоротила чистий прибуток на 33%, при цьому виручка перевершила очікування.
Як повідомляється в пресрелізі компанії, яка управляє мережами Burger King, Firehouse Subs і Рopeyes Louisiana Kitchen, а також кав'ярнями Tim Hortons, її чистий прибуток у квітні-червні 2025 року становив $189 млн, або 58 центів з розрахунку на акцію, порівняно з $280 млн, або 88 центами на акцію, отриманими за аналогічний період попереднього року. Скоригований прибуток зріс до 94 центів з 86 центів на папір.
Виручка зросла на 16% і досягла $2,41 млрд проти $2,08 млрд роком раніше.
Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому оцінювали скоригований прибуток компанії в 97 центів на акцію за виручки в $2,34 млрд. Респонденти LSEG припускали відповідно 97 центів і $2,32 млрд.
Зіставний продаж групи загалом підвищився в минулому кварталі на 2,4%. Зокрема продаж Burger King зріс на 1,3%, Tim Hortons - на 3,6%, тоді як продаж Рopeyes Louisiana Kitchen скоротився на 1,4%, Firehouse Subs - на 0,8%.
Котирування акцій RBI знижуються на 0,2% під час попередніх торгів у четвер на Нью-Йоркській фондовій біржі. Капіталізація компанії з початку поточного року піднялася на 5,3% (до $31,2 млрд), тоді як індекс S&P 500 за цей період додав близько 8%.
Restaurant Brands International є однією з найбільших за величиною мереж ресторанів швидкого харчування у світі. Її було утворено 2014 року внаслідок злиття американської Burger King і канадської мережі кав'ярень Tim Hortons, а 2017 року компанія придбала американську мережу ресторанів Popeyes Louisiana Kitchen, що спеціалізується на стравах із курки. У грудні 2021 року до складу групи увійшла мережа Firehouse Subs, що продає сендвічі. Понад 30 тис. ресторанів цих мереж працюють більш ніж у 120 країнах.
Теги: Burger King Переглядів: 162