Richemont збільшила виручку на 3%
Ринки 16.07.2025 18:03
Швейцарський виробник ювелірних виробів Compagnie Financiere Richemont SA підвищив виручку на 3% у першому кварталі 2026 фінансового року завдяки зростанню продажів у Європі та Америці.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, виручка за три місяці, що завершилися 30 червня, становила 5,41 млрд євро порівняно з 5,27 млрд євро за аналогічний період роком раніше. Без урахування коливань валютних курсів показник зріс на 6%.
У Європі продажі збільшилися на 11% і сягнули 1,3 млрд євро, у Північній і Південній Америці зростання становило 10% (17% без урахування коливань валютних курсів), до 1,34 млрд євро, у регіоні Близький Схід і Африка - 11% (17%), до 524 млн євро.
Тим часом в Азійсько-Тихоокеанському регіоні виручка скоротилася на 4% і не змінилася без урахування валютних коливань, склавши 1,73 млрд євро. В Японії показник упав на 13% за рахунок високої бази порівняння (на 15% за постійного курсу єни), до 527 млн євро.
Виручка ключового бізнес-сегмента Jewellery Maisons зросла на 7% і склала 3,73 млрд євро, сегмента Specialist Watchmakers - скоротилася на 10%, до 824 млн євро.
Роздрібні продажі компанії підвищилися на 3% і склали 3,73 млрд євро. Онлайн-продажі збільшилися також на 3%, до 323 млн євро. Оптові продажі та роялті зросли на 2%, до 1,36 млрд євро.
Міжнародна корпорація Richemont об'єднує такі бренди, як Cartier і Van Cleef & Arpels, Jaeger-LeCoultre, Piaget, IWC Schaffhausen, Baume & Mercier, Vacheron Constantin, Montblanc, dunhill і Chloe.
Від початку року капіталізація Richemont зросла на 7,4%, до 86,7 млрд швейцарських франків ($108,3 млрд).
Теги: Richemont виручка Переглядів: 73