Porsche зберіг лідерство у класі люкс попри зниження вартості

Транспорт 12.06.2025    14:19

Німецький автомобільний бренд Porsche залишився лідером світового рейтингу в сегменті товарів класу "люкс" за підсумками восьмого року поспіль, повідомляє Brand Finance. Водночас вартість компанії за минулий рік знизилася на 4,6% - до $41,1 млрд.

На друге місце вийшов виробник парфумів Chanel (+45,4%, до $37,9 млрд), відтіснивши на третю сходинку відомий своїми сумками Louis Vuitton (+2,1%, до $32,9 млрд). Одночасно Chanel продемонстрував найзначніший приріст вартості в рейтингу.

На четвертій позиції залишився Hermes (+19,4%, до $19,9 млрд). На п'яте місце з сьомого піднявся швейцарський виробник годинників Rolex (+36%, до $18,8 млрд). Шостий рядок, як і раніше, посідає Dior (+18%, до $17,32 млрд). На сьому позицію з восьмої перемістився Cartier (+15,4%, до $15,7 млрд), на восьму з дев'ятої - Ferrari (+36,3%, до $14,4 млрд). Італійський бренд одягу Gucci (-23,6%, до $11,4 млрд) опустився на дев'яте місце з п'ятого.

Десятку лідерів замикає Guerlain ($7,7 млрд), який піднявся з одинадцятої позиції минулого року і витіснив Tiffany & Co. з десятка.

Серед 50 компаній рейтингу Brand Finance - 15 французьких (на них припадає 48,7% вартості всіх брендів), 15 італійських (18,4%), шість швейцарських (8,3%), п'ять британських (3,5%) і чотири американських (5,8%). Porsche є єдиним представником Німеччини, але на нього припадає 13% загальної вартості.

У рейтингу також є одна китайська компанія - готельна мережа Shangri-La (35-те місце).

Теги:   Porsche Люкс лідерство Переглядів:   116

Читайте також:

13.06

"Укрзалізниця" з 16 червня змінить швидкості перевезення зерна для розрахунку вартості вагонів

12.06

Чистий прибуток "Ілти" знизився на 38%, попри зростання виручки на третину

11.06

Продаж вживаних електромобілів в Україні зріс на 40%