Корпорація "Біосфера" планує подвоїти бізнес та створити компанію з оборотом у $1 млрд
Ринки 08.11.2024 17:44Корпорація "Біосфера", одна з провідних на ринку з виробництва та дистрибуції товарів для дому, у 2024 році збільшила свій бізнес приблизно вдвічі, визначає таке саме завдання на наступний рік і націлена створити "мільярдну компанію", заявив засновник і CEO корпорації Андрій Здесенко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі.
"І ми зростаємо. Цього року ми виростемо вдвічі. І наступного року наша амбіція зрости ще вдвічі", - сказав він на заключній сесії форуму в четвер увечері.
Здесенко зазначив, що наразі "Біосфера" працює вже на 25 ринках, і найсерйозніший крок до виходу на міжнародні ринки було зроблено після початку повномасштабної російської агресії.
"Ми придбали австрійську компанію Alufix із брендом, із 4 branch (відділеннями) та їхнім виробництвом у Румунії. Саме коли в нас упали обіги (в Україні) на 30%, тому що виїхала наша аудиторія, і зараз ще (впали) на 10%, бо постійне підвищення цін, на жаль, люди біднішають, ... середній чек падає", - додав глава "Біосфери".
За його словами, завдяки програмі світового розвитку, експансії в Європі та в Азії корпорації вдалося продовжити зростання. Він зазначив, що бренди "Біосфери" "Фрекен Бок", Smile є лідерами в Казахстані та Киргизстані, компанія має дуже потужну представленість у Вірменії, Грузії, Азербайджані.
"Наступного року ми плануємо відкрити виробництво в Узбекистані, тому що там 100-мільйонний кластер розташований", - повідомив Здесенко.
Він також зазначив, що "Біосфера" створила міжнародну advisory board, щозбирається у Відні і членами якої є три американці та два європейці.
"Це світового рівня люди, які нам допомагають вибудовувати стратегію світової експансії. Тому, що у нас мета створити мільярдну компанію... Є такі амбіції, і ми створюємо «Біосферу 2.0»", - наголосив Здесенко.
За його словами, корпорація має десятки світових конкурентів, які працюють без обмежень, що є зараз в Україні.
"І головний виклик для «Біосфери» - як бути в такому ж темпі, перемагати ідеями, інтелектом, дизайном, вау-продуктами, інноваціями, з тим самим складним обладнанням, і де брати на це всі мільйони інвестицій, які потрібні", - додав засновник і CEO.
Він вказав на те, що разом із цією конкуренцією компанія додатково витрачає ресурси на забезпечення електроенергією (зокрема, минулого тижня встановила газовий генератор на 1,5 МВт), допомагає армії та суспільству.
Серед викликів у роботі на європейському ринку, Здесенко назвав відмінності в корпоративних культурах, логістичні виклики та виклики у фінансуванні, оскільки материнська компанія актами Національного банку обмежена у фінансуванні з України своїх міжнародних дочок.
«"Ми хочемо робити експансію, ми хочемо виробляти для Європи, але ми не можемо фінансуватися: маркетинг, реклама, люди, capex, підтримка, зростання...", - констатував він.
Корпорація "Біосфера" працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками ("Фрекен БОК", "Файний бонус", Vortex, Лайкіт, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, "Чиста Перемога", Pany Blisk і PoketMon).
Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.
Наприкінці 2023 року було відкрито новий напрямок FOOD із власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.
Теги: Біосфера Переглядів: 276