Бренд швейцарської Glencore став найдорожчим у гірничодобувній галузі

Ринки Гірничовидобуток 08.04.2023    16:32
Бренд швейцарської Glencore став найдорожчим у гірничодобувній галузі, свідчить рейтинг консалтингової компанії Brand Finance.

Ціна бренду Glencore за рік збільшилася на 50%, до $6 млрд, що дало йому змогу піднятися з другого місця і змістити австралійську BHP з першого. Бренд цього гіганта подешевшав на 10%, до $5,2 млрд, і посів другу позицію.

Найбільший приріст вартості показав бренд китайської CITIC Pacific Mining, що подорожчав майже в 2,5 раза, до $4,3 млрд.

Jiangxi Copper дебютувала в рейтингу одразу на четвертому місці з найкращим у КНР показником $4,5 млрд.

Найсильнішим брендом стала Agnico Eagle. Аналітики Brand Finance занесли канадську компанію до списку вперше і присвоїли їй рейтинг "AA+".

Рейтинг Glencore покращився з "A+" до "AA", позиція з погляду сили бренду - з 27-ї на 11-ту. При оцінці сили враховувалися, зокрема, інвестиції в маркетинг і результати діяльності.
Теги:   Glencore бренд Переглядів:   683

Читайте також:

15.10

Законопроект про репродуктивні технології призведе до втрати Україною статусу "репродуктивного хабу Європи"

15.10

У Німеччині в рази зросла кількість громадян України, які шукають захисту

15.10

Помер молодший партнер девелоперської компанії DIM Арсеній Насіковський