Компании

все компании

Apple став найдорожчим брендом у світі

3 лютого 2024 року, 14:34
Apple став найдорожчим брендом у світі, водночас Amazon, який торік посідав провідну позицію, впав одразу на четверте місце, йдеться в щорічному дослідженні Brand Finance Global 500.

Вартість бренду Apple за рік злетіла на 74% - до $516,6 млрд, тоді як у Amazon зросла лише на 3,2% - до $308,9 млрд.

На друге місце в рейтингу з четвертого піднявся Microsoft, який продемонстрував підйом майже на 78% (до $340,4 млрд). Google залишився на третьому рядку (+18,5%, до $333,4 млрд).

Далі з великим відставанням йдуть Samsung і Walmart, які помінялися місцями порівняно з минулим роком. Вартість першого бренду знизилася на 0,3% - до $99,4 млрд, другого - на 15%, до $96,8 млрд.

На сьому сходинку з десятої піднявся TikTok (+28%, до $84,2 млрд), на восьму з чотирнадцятої Facebook (належить Meta) (+28%, до $75,7 млрд), на дев'яту з одинадцятої Deutsche Telekom (+16,5%, до $73,3 млрд). Вони витіснили китайський банк ICBC (+3,3%, до $71,8 млрд) на десяте місце з сьомого роком раніше і Verizon (+6,4%, до $71,75 млрд) - на одинадцяте з восьмого.

Deutsche Telekom став найдорожчим телекомунікаційним брендом, обігнавши Verizon. Також він посідає перше місце серед усіх європейських брендів.

Бренд Tesla подешевшав на 12% (до $58,3 млрд), унаслідок чого він упав одразу на вісімнадцяту сходинку рейтингу з дев'ятої у 2023 році.

Найшвидші темпи зростання вартості продемонстрував бренд Nvidia, який піднявся на 30-ту позицію зі 117-ї роком раніше (зростання на 163%, до $44,5 млрд), що зумовлено підвищенням інтересу до розробок на базі штучного інтелекту.

У топ-500 увійшов 201 американський бренд, на них припадає понад половина загальної вартості, наголошується в повідомленні. У топ-30, крім брендів зі США та Китаю, входять лише шість компаній: Samsung, Deutsche Telekom, Mercedes-Benz, Toyota, Shell і Allianz.

Восьме щорічне дослідження Brand Finance містить дані про більш ніж 6 тис. брендів із 41 країни і 31 галузевих секторів. В опитуванні взяли участь понад 150 тис. респондентів.

теги: Apple, бренд



Просмотров: 248
Другие новости