Компании

все компании

200 млн американців планує подивитися фінал чемпіонату США з американського футболу

30 січня 2024 року, 10:00
Рекордна кількість американців планує подивитися фінал чемпіонату США з американського футболу, або Супербоул, цьогоріч, ідеться у спільному дослідженні Національної федерації ритейлерів (NRF) і Prosper Insights & Analytics.

Кількість дорослих глядачів головної телеподії року становитиме 200,5 млн осіб, вважають експерти. Минулого року телеаудиторія оцінювалася в 192,9 млн глядачів.

Матч відбудеться в ніч з 11 на 12 лютого за московським часом на стадіоні Allegiant Stadium у передмісті Лас-Вегаса, штат Невада. У ньому візьмуть участь переможці двох конференцій Національної футбольної ліги (НФЛ) - "Сан-Франциско Форті-Найнерс" і "Канзас-Сіті Чіфс". Команда з Канзас-Сіті є чинним володарем трофея, їхні опоненти востаннє ставали чемпіонами 1994 року. У 2020 році ці команди вже зустрічалися у фіналі, тоді перемогу здобули "Чіфс".

Істотне зростання телеаудиторії цього року може бути пов'язане з тим, що за "Чіфс" грає Тревіс Келсі, бойфренд популярної співачки Тейлор Свіфт, яка має мільйони шанувальників. Як пишуть ЗМІ, визнана людиною року за версією журналу Time Свіфт напевно відвідає матч, якщо встигне долетіти до Вегаса після свого концерту в Токіо днем раніше.

Цього року американці готові витратити рекордні $17,3 млрд під час перегляду Супербоула, зазначається в дослідженні. Попередній рекорд було встановлено 2020 року на рівні $17,2 млрд, потім показник просів через пандемію коронавірусу і стрибок інфляції. Витрати становитимуть у середньому $86,04 на людину проти $85,36 роком раніше.

Основні витрати припадуть на їжу та напої - їх планують придбати спеціально до гри 80% опитаних. Ще 13% респондентів мають намір купити одяг та іншу атрибутику з символікою команд, 9% спеціально до гри придбають новий телевізор. Близько 8% уболівальників витратяться на прикраси, 6% - на нові меблі.

Більшість респондентів мають намір подивитися гру у себе вдома або в гостях. У сукупності вечірки з нагоди Супербоула відвідають близько 112,2 млн американців, і ще 16,2 млн опитаних дивитимуться фінал у барі або ресторані.

Як показує опитування, проведене з 2 по 8 січня серед 8,3 тис. осіб, для 18% респондентів найважливішим елементом Супербоула є не сама гра, а реклама. Оскільки Супербоул - найпопулярніша телеподія року, найбільші компанії спеціально готують рекламні ролики до цієї події, часто за участю світових знаменитостей. Вартість 30-секундного слота цього року становитиме близько $7 млн, як і минулого року, за оцінкою компанії AdAge.

Увага також буде прикута до традиційного музичного шоу в перерві матчу, яке назвали головною подією вечора 19% респондентів. Цього року хедлайнером стане американський співак Ашер (Usher). Ашер, восьмиразовий володар музичної премії "Греммі", здобув популярність завдяки альбому "Confessions", якому цього року виповнюється 20 років від дня виходу. Альбом є одним із найбільш продаваних в історії музики.

Трансляцію вестиме телеканал CBS. Раніше права на показ розподілялися відповідно до трирічної ротації серед телеканалів CBS, Fox і NBC, тепер вона стане чотирирічною після занесення до списку ABC. Уперше гру можна буде також подивитися на стримінговому сервісі Paramount+, також окрема трансляція для дітей і підлітків відбуватиметься на каналі Nickelodeon.

За можливість подивитися головний матч року зі стадіону глядачі, які не встигли купити квитки заздалегідь і не є членами фан-клубів команд, серед яких розподіляються квитки за фіксованою ціною, віддадуть у середньому $10 тис. на спеціалізованих сайтах, за даними TicketIQ. Вартість найдорожчих квитків перевищує $35 тис., найдешевший віддають за $7,671 тис.




Просмотров: 140
Другие новости