Споживання цементу на внутрішньому українському ринку 2023 року, яке збільшилося на 17% порівняно з 2022 роком і сягнуло
Mondelez зменшила оцінку втрат в Україні ще на $3 млн
"Головним чином, унаслідок вищого, ніж очікувалося, рівня стягнення торговельної дебіторської заборгованості та відновлення запасів", - зазначається в квартальному звіті Mondelez.
Компанія нагадала, що в березні 2022 року два її українських виробничих підприємства в Тростянці (Сумська обл.) і Вишгороді під Києвом були значно пошкоджені.
"Компанія продовжує проводити цілеспрямований ремонт на обох заводах і частково відновила та запустила обмежене виробництво на обох заводах", - наголошується у звіті.
Як повідомлялося, Mondelez у другому кварталі 2023 року збільшила чистий прибуток на 28% - до $941 млн, виручку - на 17%, до $8,51 млрд, і підвищила річні прогнози зростання скоригованого прибутку в розрахунку на акцію та органічного зростання виторгу на поточний рік до 12% із 10%.
Mondelez International працює більш ніж у 160 країнах. Компанії належать такі бренди, як Oreo, Alpen Gold, Cadbury, Milka, Toblerone, Barny, Halls та інші.