Частка імпортних будівельних матеріалів на українському ринку зросла з 14% 2021 року до 23% 2023 року, вітчизняний ринок
Ритейлер Carrefour збільшив продажі на 13%
Зростання порівнянних продажів (LfL) становило 12,3%.
У тому числі зіставні продажі у Франції підвищилися на 7,1% (до 10,216 млрд євро), в решті Європи - на 8,8% (до 6,011 млрд євро).
Тим часом у Латинській Америці показник підскочив на 26% (до 5,843 млрд євро), включно з підйомом на 5,7% у Бразилії завдяки консолідації результатів Grupo BIG.
Котирування акцій Carrefour за підсумками торгів у вівторок практично не змінилися, проте звітність було опубліковано після закриття ринку. Ринкова вартість компанії за останні три місяці зросла на 7,2% (до 13,5 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 6,8%.