Компании

все компании

ФРТУ закликає Зеленського не підвищувати тарифи на залізничні вантажні перевезення

19 липня 2022 року, 18:13
Федерація роботодавців транспорту України (ФРТУ) надіслала листа президенту України, в якому закликає Володимира Зеленського не підвищувати тарифи на залізничні вантажні перевезення під час військового стану, повідомляється на сайті федерації у вівторок.

Копію листа також надіслано прем'єр-міністру, міністру інфраструктури, керівникам інших міністерств та відомств України.
ФРТУ також закликає президента направити зусилля АТ "Укрзалізниця" на збільшення пропуску вагонів до Європи та залучення зовнішнього фінансування.
На думку ФРТУ, зростання цін на залізничні перевезення вплине на всю економіку України.

Як зазначається у тексті звернення, у ФРТУ "з розумінням ставляться до проблем та потреб "Укрзалізниці", зокрема, щодо необхідності значних витрат на відновлення інфраструктури, пошкодженої внаслідок ворожих обстрілів. Проте, враховуючи критичне значення "Укрзалізниці" для України, особливо у час воєнного стану федерація вважає за доцільне на цей період звертатися до міжнародних партнерів за фінансовою підтримкою підприємства.

"У поточних умовах "Укрзалізниця" має суттєво вищі можливості для залучення зовнішнього фінансування та навіть безповоротної допомоги, ніж будь-яке інше приватне підприємство в Україні. Виконуючи важливі оборонні та гуманітарні завдання, "Укрзалізниця" може звернутися до ЄС, США з проханням надати фінансування у розмірі $30 млн на місяць на період дії військового стану в Україні", - наголосили у ФРТУ.

При цьому головною проблемою, яка призводить до скорочення виробництва на підприємствах гірничо-металургійного та агропромислового комплексів у ФРТУ, називають саме різке зростання логістичної складової ще до підвищення українських залізничних тарифів у червні 2022 року.

У федерації стверджують, що необхідність транспортувати продукцію до портів Європи, оплачувати залізничний тариф до ЄС, перевалку вантажів на кордоні та простий власникам вагонів підвищили витрати на перевезення зерна у три-п'ять разів, металу – у чотири рази, а залізняку – у шість разів.

"Ситуація додатково ускладнюється довготривалим простоєм залізничних вантажів на західних кордонах України. Тільки станом на 1 липня 2022 року на прикордонних переходах на заході України накопичилося понад 40 тис. вагонів. Середній термін очікування перетину кордону вагоном становить понад 20 днів. Це призводить до суттєвих додаткових витрат вантажовласників", - заявили у ФРТУ.

У федерації також зазначили, що пропуск вагонів через західні прикордонні переходи України вже кілька місяців залишається на рівні 1,9 тис. вагонів на добу при потенціалі 3,4 тис. вагонів.

"Таке збільшення пропуску через західний кордон дозволило "Укрзалізниці" додатково отримати до 1 млрд грн на місяць (10-12 млрд грн на рік). Це вирішило б фінансові проблеми "Укрзалізниці" без підвищення тарифів. До того ж багато українських підприємств продовжили б працювати , А валютні надходження до України зросли б на $400 млн", - констатується у повідомленні.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури України 28 червня погодилося із пропозицією "Укрзалізниці" щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70% з 1 липня.




Просмотров: 370
Другие новости