Heineken скоротила виручку через падіння продажів пива у третьому кварталі

Харчова 22.10.2025    22:29

Heineken, одна з найбільших пивоварних компаній світу, скоротила виручку в третьому кварталі 2025 року на 4% через зниження продажів пива.

Компанія очікує падіння обсягів реалізації за підсумками року на тлі ослаблення споживчого попиту. У зв'язку з цим вона погіршила річний прогноз скоригованого прибутку.

Як ідеться у пресрелізі Heineken, виручка в третьому кварталі скоротилася до 8,71 млрд євро з 9,07 млрд євро за аналогічний період попереднього року.

Виручка без урахування одноразових факторів і амортизації (BEIA) зменшилася на 3%, до 7,33 млрд євро з 7,56 млрд євро роком раніше. Її органічне зниження становило 0,3%. Консенсус-прогноз аналітиків, представлений самою компанією, припускав, що органічне зниження становитиме 0,8%.

Продажі пива в натуральному виразі в минулому кварталі скоротилися на 4,3%, реалізація продукції під брендом Heineken зменшилася на 0,6%. Помітне падіння продажів було зазначено в американському регіоні (-7,4%) і в Європі (-4,7%).

Компанія прогнозує "стримане зниження" продажів пива за підсумками року, вважає, що збереження макроекономічної нестабільності та глобальний інфляційний тиск негативно позначатимуться на споживчому попиті.

У зв'язку з цим Heineken очікує, що органічне зростання її скоригованого операційного прибутку цього року буде ближче до нижньої межі озвученого раніше прогнозного діапазону в 4-8%.

Акції Heineken подорожчали на 2% з початку поточного року.

Heineken реалізує продукцію більш ніж у 190 країнах світу. Портфель компанії налічує понад 350 брендів, зокрема марки Heineken, Amstel, Anchor, Biere Larue, Bintang, Birra Moretti, Cruzcampo, Desperados, Dos Equis, Foster's, Newcastle Brown Ale, Primus, Sagres, Sol, Star, Strongbow, Tecate, Tiger і Zywiec.

Теги:   пиво Heineken Переглядів:   92

Читайте також:

21.10

Coca-Cola збільшила чистий прибуток на 30%

21.10

EFI Group побудує в Черкаській області завод з виробництва кормів для тварин

21.10

Виробництво вина в Німеччині зросте на 5% до 8,2 млн гектолітрів