Puma скоротила виручку на 8,3%

Ринки 04.08.2025    11:00

Німецький виробник спортивних товарів Puma SE у другому кварталі отримав чистий збиток і скоротив виручку через слабкі результати на ключових ринках і негативні наслідки торговельних мит.

Як йдеться у пресрелізі компанії, чистий збиток у квітні-червні становив 247 млн євро порівняно з чистим прибутком у розмірі 41,9 млн євро за аналогічний період роком раніше.

Виручка скоротилася на 8,3%, до 1,94 млрд євро. Без урахування коливань валютних курсів вона знизилася на 2%.

Показник EBIT за зазначений період становив мінус 97,8 млн євро проти 117,2 млн євро роком раніше.

Продажі в Північній Америці у другому кварталі скоротилися на 0,5%, в Азійсько-Тихоокеанському регіоні - на 2,9%, у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) - на 3,1%.

Глобальні продажі у взуттєвому сегменті збільшилися на 5,1% і становили 1,06 млрд євро, продажі одягу впали на 10,7%, до 597,8 млн євро, аксесуарів - скоротилися на 6,4%, до 283,4 млн євро.

Минулого тижня компанія погіршила прогноз виручки на 2025 рік і тепер очікує, що виручка з поправкою на коливання валютних курсів цього року знизиться на 11-12% (low double-digit). Раніше компанія очікувала збільшення річної виручки на 1-5% (low to mid-single-digit).

Крім того, Puma очікує отримати негативний показник EBIT, хоча раніше він прогнозувався на рівні 445-525 млн євро.

Акції компанії в четвер подешевшали на 4%. Від початку року її капіталізація впала більш ніж удвічі, до 2,88 млрд євро.

Теги:   Puma виручка Переглядів:   60

Читайте також:

04.08

Понад 18 тисяч нових компаній зареєстровано за перше півріччя в Україні

04.08

Лінії, які тримають країну: як дорожники стали інженерами оборони

04.08

Чистий прибуток "Інтерпайп НТЗ" у 2024 році впав у 12,5 раза