Прибуток L'Oreal скоротився, продажі в Азії падають
Ринки 30.07.2025 11:26
Французька група L'Oreal SA, один із найбільших у світі виробників косметики, зафіксувала слабке зростання виручки і скоригованого прибутку в першому півріччі, водночас темпи підйому порівнянних продажів виявилися гіршими за очікування ринку.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, у січні-червні 2025 року чистий прибуток становив 3,37 млрд євро проти 3,66 млрд євро за аналогічний період минулого року. Скоригований показник підвищився до 3,78 млрд євро з 3,74 млрд євро.
Операційний прибуток збільшився на 3,1%, до 4,74 млрд євро.
Виручка підвищилася на 1,6% і склала 22,47 млрд євро.
Зіставні продажі піднялися на 2,4%, тоді як опитані Bloomberg аналітики очікували зростання показника на 2,7%.
У першому півріччі виручка в сегменті професійної косметики підвищилася на 4,9%, до 2,55 млрд євро, у сегменті споживчої косметики - на 1,1%, до 8,41 млрд євро. Продажі в люксовому сегменті збільшилися на 1%, до 7,66 млрд євро, у сегменті косметики для догляду за шкірою, що охоплює бренд La Roche-Posay, - на 1,7%, до 3,86 млрд євро.
Продажі в Європі зросли на 3,4%, у Північній Америці - на 0,4%, у регіоні SAPMENA-SSA (об'єднує Південну Азію, Океанію, Близький Схід, Північну Африку та Африку на південь від Сахари) - на 9,2%. Тим часом у Північній Азії продажі скоротилися на 1,5%, у Латинській Америці - на 1%.
L'Oreal виробляє косметику, парфуми, засоби для догляду за шкірою і волоссям під 35 брендами, включно з всесвітньо відомими Yves Saint Laurent, Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline, Giorgio Armani, Prada і Kiehl's.
Котирування L'Oreal практично не змінилися у вівторок, проте звітність було опубліковано вже після закриття біржі. Від початку року капіталізація компанії підвищилася на 9,3%, до 198,5 млрд євро.
Теги: косметика виручка L\'Oreal SA Переглядів: 84