Перу очима українців: більше цікавості, ніж емоцій

Ринки 12.05.2025    13:51

Результати соціологічного дослідження компанії Active Group спільно з Experts Club свідчать, що більшість українців не мають сформованої думки щодо Перу.

Так, 70,3% респондентів обрали нейтральну позицію, а ще 9,0% не змогли дати відповідь. Такий високий рівень нейтральності вказує на обмежене знання про країну серед громадськості.

Водночас позитивне ставлення продемонстрували 15,5% українців (з них 12,1% здебільшого позитивне, 3,4% — повністю позитивне). Негативне ставлення виявили 5,2% (переважно — помірно негативне).

«Перу асоціюється з екзотикою, інкською спадщиною та Мачу-Пікчу, але не є активним гравцем в українському інформаційному просторі. Через це воно викликає цікавість, але не сильні емоції», — зазначає Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.

Більшість українців ставляться до Перу нейтрально, проте частка симпатиків перевищує частку критично налаштованих. Це створює основу для потенційного покращення міждержавних контактів у майбутньому.

З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.

 

Теги:   Active Group Уракін Experts Club соціологія Позній дипломатія Переглядів:   240

Читайте також:

01.10

Український ринок цементу вийшов на рівень стабілізації - дослідження

01.10

Виручка McLaren Group зросла на 23% до £530,3 млн у 2024 році

01.10

В Україні 2025 року тепло- і гідроізоляційні матеріали подорожчали до 20% - експерт галузі