Чилі: образ стабільності й прогресу в тіні інформаційного дефіциту

Ринки 12.05.2025    16:18

Результати соціологічного дослідження Active Group спільно з Experts Club свідчать, що 65,2% українців мають нейтральне ставлення до Чилі, ще 9,2% не змогли відповісти на запитання. Це означає, що країна для багатьох залишається на периферії інформаційного простору.

Водночас позитивно до Чилі ставляться 19,4% респондентів (15,1% — здебільшого позитивно, 4,3% — повністю позитивно). Негативне сприйняття висловили 6,2% (5,6% — здебільшого негативне, 0,6% — повністю негативне).

«Чилі асоціюється з економічною реформованістю, демократичністю та привабливим туризмом. Але через географічну віддаленість і відсутність регулярної згадки в українських медіа, вона не формує сталого емоційного фону серед населення», — зазначає Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.

Чилі переважно сприймається українцями нейтрально, але позитивні асоціації з реформами та стабільністю дають їй потенціал для більш чіткого формування іміджу в українській свідомості.

З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.

 

Теги:   Active Group Уракін Experts Club соціологія Позній дипломатія Переглядів:   178

Читайте також:

01.10

Український ринок цементу вийшов на рівень стабілізації - дослідження

01.10

Виручка McLaren Group зросла на 23% до £530,3 млн у 2024 році

01.10

В Україні 2025 року тепло- і гідроізоляційні матеріали подорожчали до 20% - експерт галузі