Hermes стала найдорожчим брендом люксу у світі

Ринки 17.04.2025    09:00

Французька Hermes International S.C.A. обігнала за капіталізацією свого конкурента LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA і стала найдорожчим у світі виробником товарів класу "люкс".

Акції LVMH у вівторок впали на 7,8% через слабку квартальну звітність, унаслідок чого ринкова вартість компанії становила близько 245,4 млрд євро, пише Financial Times. Тим часом ціна паперів Hermes підвищилася на 0,2%, капіталізація становила близько 247 млрд євро.

Напередодні LVMH відзвітувала про зниження виручки в першому кварталі на 2%, до 20,31 млрд євро. Зокрема, обсяги продажу в ключовому для компанії підрозділі одягу та виробів зі шкіри в січні-березні скоротилися на 5%.

По "люксовому" сегменту загалом вдарили оголошені США мита на імпорт товарів із Європи в розмірі 20%. Потім це мито було знижено до 10% на період у 90 днів.

"Hermes, мабуть, має найбільшу цінову гнучкість завдяки унікальній привабливості свого бренду", - зазначила аналітик Barclays Керол Маджо. За її словами, Hermes не доведеться підвищувати ціни так сильно, як конкурентам, щоб компенсувати негативний вплив мит на рентабельність.

Теги:   бренд Hermes Переглядів:   124

Читайте також:

01.05

PayPal збільшила чистий прибуток на 45%

01.05

1 травня Угорщина запроваджує обмеження руху вантажного транспорту

01.05

В'єтнамці відзначають 50-річчя закінчення війни за національне визволення та об'єднання країни