Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність

Харчова 19.11.2024    13:34

Швейцарський виробник продуктів харчування Nestle представив план підвищення ефективності операцій і трансформації бізнесу, що передбачає, зокрема, скорочення витрат.

План передбачає цільові інвестиції в успішні бренди і платформи, що зростають, впровадження інновацій та систематичну роботу для вирішення проблем у найслабших сегментах, ідеться в пресрелізі Nestle. Компанія має намір збільшити витрати на рекламу і маркетинг до 9% від виручки до кінця 2025 року, щоб підтримати зростання.

Ресурси, необхідні для реалізації планів Nestle, планується забезпечити за рахунок зниження витрат. Компанія розраховує домогтися економії на щорічних витратах у розмірі 2,5 млрд швейцарських франків ($2,83 млрд) до кінця 2027 року на додаток до раніше оголошених планів.

Операції Nestle з виробництва води і преміальних напоїв буде виділено в самостійний глобальний бізнес із 1 січня 2025 року.

У компанії розраховують, що органічне зростання її продажу у середньостроковій перспективі перевищуватиме 4%, а маржа операційного прибутку - 17%.

Nestle підтвердила прогноз органічного зростання продажів на 2024 рік "близько 2%" і, як і раніше, очікує, що її прибуток у розрахунку на акцію без урахування разових факторів залишиться на рівні попереднього року.

У 2025 році темпи органічного зростання продажу, імовірно, прискоряться порівняно з поточним роком, тоді як маржа операційного прибутку знизиться порівняно з прогнозованими на 2024 рік "близько 17%", ідеться в пресрелізі.

Раніше компанія ставила за мету домогтися операційної маржі в 17,5-18,5% до 2025 року, зазначає Market Watch.

Акції Nestle подешевшали на 20% від початку поточного року.

Теги:   Nestle витрати Переглядів:   370

Читайте також:

03.11

Україна зможе експортувати до ЄС додатково 46 тис. тонн цукру

03.11

АМКУ оштрафував "ТБ Фрут Капітал" на 39 млн грн за концентрації без дозволу

01.11

Європейський інвестиційний банк розглядає фінансування проекту забезпечення Миколаєва питною водою вартістю EUR70 млн