Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність

Харчова 19.11.2024    13:34

Швейцарський виробник продуктів харчування Nestle представив план підвищення ефективності операцій і трансформації бізнесу, що передбачає, зокрема, скорочення витрат.

План передбачає цільові інвестиції в успішні бренди і платформи, що зростають, впровадження інновацій та систематичну роботу для вирішення проблем у найслабших сегментах, ідеться в пресрелізі Nestle. Компанія має намір збільшити витрати на рекламу і маркетинг до 9% від виручки до кінця 2025 року, щоб підтримати зростання.

Ресурси, необхідні для реалізації планів Nestle, планується забезпечити за рахунок зниження витрат. Компанія розраховує домогтися економії на щорічних витратах у розмірі 2,5 млрд швейцарських франків ($2,83 млрд) до кінця 2027 року на додаток до раніше оголошених планів.

Операції Nestle з виробництва води і преміальних напоїв буде виділено в самостійний глобальний бізнес із 1 січня 2025 року.

У компанії розраховують, що органічне зростання її продажу у середньостроковій перспективі перевищуватиме 4%, а маржа операційного прибутку - 17%.

Nestle підтвердила прогноз органічного зростання продажів на 2024 рік "близько 2%" і, як і раніше, очікує, що її прибуток у розрахунку на акцію без урахування разових факторів залишиться на рівні попереднього року.

У 2025 році темпи органічного зростання продажу, імовірно, прискоряться порівняно з поточним роком, тоді як маржа операційного прибутку знизиться порівняно з прогнозованими на 2024 рік "близько 17%", ідеться в пресрелізі.

Раніше компанія ставила за мету домогтися операційної маржі в 17,5-18,5% до 2025 року, зазначає Market Watch.

Акції Nestle подешевшали на 20% від початку поточного року.

Теги:   Nestle витрати Переглядів:   282

Читайте також:

17.06

Ціни на молоко стабілізувалися вперше за пів року

16.06

Індекс борщу впав на 12%, але за рік зріс на 27%

14.06

Ринок свинини почав літо без змін у цінах