«Біосфера» у 2024р зросте в Європі вдвічі та відкриє виробництво в Узбекистані
Ринки 09.11.2024 14:36Корпорація «Біосфера», одна з провідних на ринку з виробництва та дистрибуції товарів для дому, у 2024 році збільшила свій європейський бізнес приблизно вдвічі, ставить таке саме завдання на наступний рік і націлена створити «мільярдну компанію», заявив засновник і CEO корпорації Андрій Здесенко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі.
«І ми зростаємо. Цього року ми виростемо вдвічі. І наступного року наша амбіція зрости ще вдвічі», - сказав він на заключній сесії форуму в четвер увечері.
Здесенко зазначив, що наразі «Біосфера» працює вже на 27 ринках, і найсерйозніший крок до виходу на міжнародні ринки було зроблено після початку повномасштабної російської агресії.
«Ми придбали австрійську компанію Alufix із брендом, із 4 branch (відділеннями) та їхнім виробництвом у Румунії. Якраз, коли в нас упали обороти (в Україні) на 30%, тому що виїхала наша аудиторія, і зараз ще (впала) на 10%, тому що постійне підвищення цін, на жаль, люди біднішають (...) середній чек падає», - додав очільник “Біосфери”.
За його словами, завдяки програмі світового розвитку, експансії в Європі та в Азії корпорації вдалося продовжити зростання. Він зазначив, що бренди «Біосфери» «Фрекен Бок», Smile є лідерами в Казахстані та Киргизстані, компанія має дуже потужну представленість у Вірменії, Грузії, Азербайджані.
«Наступного року ми плануємо відкрити виробництво в Узбекистані, тому що там 100-мільйонний кластер знаходиться», - повідомив Здесенко.
Він також зазначив, що «Біосфера» створила міжнародну advisory board, яка збирається у Відні і членами якої є три американці та два європейці.
«Це світового рівня люди, які нам допомагають вибудовувати стратегію світової експансії. Тому, що у нас мета створити мільярдну компанію (...) Є такі амбіції, і ми створюємо «Біосферу 2.0», - підкреслив Здесенко.
За його словами, корпорація має десятки світових конкурентів, які працюють без обмежень, які зараз присутні в Україні.
«І головний виклик для «Біосфери» - як бути в такому самому темпі, перемагати ідеями, інтелектом, дизайном, вау-продуктами, інноваціями, з тим самим складним обладнанням, і де брати на це всі мільйони інвестицій, які потрібні», - додав засновник і CEO.
Він вказав, що разом із цією конкуренцією компанія додатково витрачає ресурси на забезпечення електроенергією, зокрема минулого тижня встановила газовий генератор на 1,5 МВт, допомагає армії та суспільству.
Серед викликів у роботі на європейському ринку Здесенко назвав відмінності в корпоративних культурах, логістичні виклики та виклики у фінансуванні, оскільки материнська компанія актами Національного банку обмежена у фінансуванні з України своїх міжнародних дочок.
«Ми хочемо робити експансію, ми хочемо виробляти для Європи, але ми не можемо фінансуватися: маркетинг, реклама, люди, capex, підтримка, зростання...», - констатував він.
Корпорація «Біосфера» працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками («Фрекен БОК», «Файний бонус», Vortex, Лайкіт, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, «Чиста Перемога», Pany Blisk і PoketMon). Корпорація є офіційним дистриб'ютором таких міжнародних брендів як TORK, Selpak і Fantom.
Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.
Наприкінці 2023 року було відкрито новий напрямок FOOD з власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.
Теги: Біосфера виробництво в Узбекистані Переглядів: 326