Nestle знизила виручку на 2,4%

Харчова 17.10.2024    19:13

Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, у січні-вересні знизив виручку на 2,4% - до 67,15 млрд франків порівняно з 68,8 млрд франків за аналогічний період минулого року, повідомляється у звітності.

Органічне зростання продажу (очищене від впливу поглинань і продажу активів, а також коливань курсів валют) становило 2%. При цьому компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 1,6%.

Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували виручку компанії на рівні 67,56 млрд франків, органічне зростання - 2,5%.

Виручка Nestle в Північній Америці в січні-вересні зменшилася на 2,6% (до 18,5 млрд франків), у Європі - на 1,8% (до 13,9 млрд франків), у Китаї - на 2% (до 3,55 млрд франків), в інших країнах Азії, Африки та Океанії - на 5,2% (до 12,54 млрд франків), у Латинській Америці - на 2,3% (до 8,9 млрд франків).

Продаж кави та кавомашин Nespresso зменшився на 0,7% і становив 4,59 млрд франків.

У сегменті продуктів лікувального та спеціалізованого харчування (Nestle Health Science) доходи компанії зросли на 1,3% і досягли 4,915 млрд франків.

Nestle очікує за підсумками 2024 року органічне зростання виручки приблизно на 2%.

"Споживчий попит ослаб останніми місяцями, і ми очікуємо, що він залишиться слабким", - сказав головний виконавчий директор Лоран Фрекс, який також оголосив про організаційні зміни і звільнення низки керівників вищої ланки.

Підрозділи Латинської та Північної Америки будуть об'єднані в один, його очолить Стів Преслі, який переїде до штаб-квартири Nestle у Веве. Китай увійде до складу підрозділу Азія, Африка та Океанія (AOA), яким керує Ремі Еєль.

"Більш компактна структура ради директорів і тісна співпраця керівної команди в штаб-квартирі спростять і прискорять ухвалення рішень", - зазначив Фрекс.

З 2025 року компанія публікуватиме звітність за п'ятьма сегментами: Америка, AOA, Європа, Nestle Health Science і Nespresso.

Котирування акцій компанії під час торгів у четвер зростають на 1,9%. Ринкова вартість компанії з початку поточного року впала більш ніж на 12% (до 215,6 млрд франків), тоді як фондовий індекс зведений європейський індекс STOXX Europe 600 додав 9%.

Портфель Nestle охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nescafe, Nesquik, Nestea, Maggi, Movenpick, KitKat, Gerber, Gourmet, Purina, Friskies, Perrier, S.Pellegrino, які продають у 188 країнах. Штат компанії налічує близько 270 тис. осіб.

Теги:   Nestle виручка Переглядів:   396

Читайте також:

03.11

Україна зможе експортувати до ЄС додатково 46 тис. тонн цукру

03.11

АМКУ оштрафував "ТБ Фрут Капітал" на 39 млн грн за концентрації без дозволу

01.11

Європейський інвестиційний банк розглядає фінансування проекту забезпечення Миколаєва питною водою вартістю EUR70 млн