Glovo бачить перспективу розвитку у швидкій комерції та e-commerce та планує розширення

Харчова 18.06.2024    22:22

Сервіс кур'єрської доставки Glovo в Україні вбачає перспективу розвитку бізнесу в сегменті швидкої комерції та e-commerce, а також має намір розвиватися в Східній Україні, плануючи найближчим часом закріпитися в декількох містах, де він не представлений.

"Я вважаю, що наша галузь бізнесу, яка найшвидше зростає, - ми називаємо її "швидкою комерцією". Тобто це все, що не є ресторанною їжею. І я думаю, що в наступному десятилітті буде спостерігатися велике зростання швидкої торгівлі", - сказав співзасновник Glovo Саша Мішо на Powerup Ukraine conference у Києві у вівторок.

Окрім того, за його словами, Glovo бачить нішу для розвитку доставки з магазинів e-commerce.

"Великі компанії електронної комерції зазвичай розташовують свої товари за кілометри і кілометри або тисячі кілометрів від споживача. Тому вони ніколи не можуть доставити товар негайно - в день замовлення" - сказав Мішо.

За його словами, Glovo продовжує розвивати співпрацю зі стаціонарними магазинами і ресторанами, а також розширює співпрацю з великими роздрібними мережами.

"Ми продовжуватимемо співпрацювати більше і більше. Можливо, технологія розвиватиметься, і тоді наші ресторани та магазини зможуть мати власну доставку. Можливо, ми надамо їм технологічні інструменти, щоб вони могли краще управляти своїм бізнесом. Ми бачимо себе як технологічного союзника для місцевих підприємств - і великих, і малих. І це, думаю, буде нашою роллю", - сказав Мішо.

Генеральна директорка Glovo Марина Павлюк на спільному брифінгу зі співзасновником компанії Мішо розповіла про плани розвиватися у Східній Україні.

"Ми дивилися більше на захід (України - ІФ-У), наразі дивимося на схід", - сказала вона, анонсувавши вихід компанії в кілька міст, у яких вона раніше представлена не була.

При цьому Павлюк зазначила, що компанії складніше збільшувати штат кур'єрів у Запоріжжі, Кривому Розі, Дніпрі та Харкові. Водночас їй важко сказати, чи пов'язано це з мобілізацією, чи із загальною ситуацією з безпекою в містах, де кур'єрам доводиться багато часу перебувати на вулицях.

Теги:   e-commerce Glovo Переглядів:   207

Читайте також:

11.07

PepsiCo збільшила чистий прибуток на 12%

10.07

Свинина в торговельних мережах подешевшала на 1% - АСУ

10.07

Ціни на каву продовжують зростати - прогноз