Мережа лабораторій "Ескулаб" виконує свої зобов'язання, але конфлікт між власниками поставив під загрозу зриву
Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт, що передбачає детінізацію торгівлі вживаними авто
"ВРУ прийняла за основу законопроєкт №9083, ініціатором якого я є", - написав він у Телеграм-каналі у вівторок.
Гетманцев нагадав, що ринок уживаних авто до війни становив 1,7 млн авто на рік, у 2023 році - 780 тис.
"Цього року очікуємо 1,5 млн і тільки 2,5% від цього продаються в білу. Від продажу автомобіля в "білу" держава отримує в середньому 19,8 тис. грн. Від продажу в "чорну" - 0", - написав він.
Водночас голова парламентського комітету нагадує, що для роботи "білого" ринку є перешкода - вимога додаткової реєстрації авто на посередника "з купою непотрібних довідок".
"Скасування безглуздої державної реєстрації старих автомобілів організацією-торговцем на себе, навіть якщо вона їх купує як товар для подальшого перепродажу, стане запорукою для виведення з тіні ринку, розширення діяльності "білих" автотрейдерів і ліквідації схем, за якими бюджет недоотримує податки", - прокоментував законопроєкт Гетманцев.
Як повідомлялося, законопроєкт №9063 про скасування держреєстрації старих автомобілів на торговельні організації, які скуповують їх як товар для подальшої реалізації, зареєстровано в Раді 6 березня 2023 року.
Серед його співавторів - Гетманцев, нардепи Ярослав Железняк (фракція "Голос"), Мар'яна Безугла, Євген Брагар ("Слуга народу"), Дмитро Разумков (позафракційний).
Офіційні автоімпортери та дилери зазначали, що дерегуляція ринку торгівлі б/в авто не призведе до зростання цін на них, оскільки офіційний ринок диктує ціни і ніхто не платитиме більше, ніж коштує автомобіль.