"Овостар" наростив продажі основної продукції на 42,4%

Ринки Харчова 26.10.2023    15:24 Агропромислова група "Овостар Юніон", один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, за 9 місяців 2023 року наростила продажі основної продукції в доларовому еквіваленті приблизно на 42,4% завдяки зростанню цін на яйця і рідкі яєчні продукти та збільшенню реалізації рідких яєчних продуктів.

Як ідеться в операційному звіті на Варшавській фондовій біржі в четвер, порівняно з 9 місяцями минулого року яєць було вироблено на 3,5% менше - 1 148 млн, з яких реалізовано в шкаралупі 734 млн яєць (-10,9%). Водночас експорт у яєчному сегменті зріс до 280 млн із 223 млн, а його частка в продажах яєць - до 38% із 27%.

При цьому середня ціна реалізації яєць у шкаралупі в доларовому вираженні зросла до $0,114/яйце з $0,076/яйце роком раніше.

Згідно з повідомленням, за звітний період "Овостар" наростив переробку яєць на 4,4% - до 354 млн яєць. Випуск сухих і рідких яєчних продуктів склав 1906 тонн і 9374 тонн відповідно, тоді як роком раніше цей показник був на рівні 2239 тонн і 7609 тонн.

Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів становив 1822 тонни, що на 13,1% більше, ніж роком раніше, з них 1300 тонн, або 71%, було відправлено на експорт, тоді як роком раніше цей показник становив 1083 тонни і 67% відповідно.

Реалізація рідкої яєчної продукції зросла на 20,4% - до 9053 тонн, з них 44% або 3 986 тонн відправлено на експорт, тоді як за дев'ять місяців 2022 року "Овостар" експортував 41% виробленої рідкої яєчної продукції, або 3 117 тонн.

Уточнюється, що середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів трохи знизилася - до $8,59/кг із $8,63/кг у січні-вересні 2022 року, тоді як середня ціна продажу рідких яєчних продуктів зросла на 31% - до $2,40/кг.

Такі показники виводять на обсяг реалізації основної продукції за січень-вересень цього року в $168,3 млн, що на 42,4% перевищує показник січня-вересня-2022. За підсумками півріччя зростання продажів становило 56,1%, першого кварталу - 68,1%.

Компанія також повідомила про зростання поголів'я птиці на 8,5% - до 7,42 млн, зокрема курей-несучок - на 9,2%, до 6,28 млн.

"Не дивлячись на триваючу війну в Україні, за 9 місяців 2023 року Групі вдалося збільшити поголів'я на 8% рік до року. Керівництво проводить роботу з приведення структури виробництва і продажів у відповідність до ринкової ситуації, що призвело до хороших операційних показників", - прокоментував результати генеральний директор компанії Борис Бєліков.

Як повідомлялося, 2022 року "Овостар" знизив виробництво яєць на 9% - до 1,55 млрд шт., продажі - на 6%, до 1,08 млрд шт. При цьому продажі сухих яєчних продуктів скоротилися на третину - до 2,13 тис. тонн, рідких - на 26%, до 10,62 тис. тонн.

Компанія у 2022 році отримала $6,09 млн чистого прибутку, що в 3,7 раза більше, ніж у 2021 році. Її виручка за минулий рік збільшилася на 1,7% - до $135,63 млн.

У першому півріччі 2023 року "Овостар" отримав $20,63 млн чистого прибутку, тоді як аналогічний період 2022 року завершив із чистим збитком $19,78 млн. Його виручка за шість місяців цього року збільшилася на 56,8% - до $88,69 млн переважно завдяки зростанню цін на її продукцію.
Теги:   Овостар Переглядів:   422

Читайте також:

17.12

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

17.12

Головою правління «Укрнафти» став гірничий інженер Богдан Кукура

17.12

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік