PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід

Ринки 18.09.2023    18:23

8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».

Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.

Організатором конференцій виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 550 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України, провідні виробники й імпортери.

Розподіл учасників за галузями мав такий вигляд:

- виробники — 57%;

- ритейлери — 21%;

- суміжні галузі — 18%;

- дистриб’ютори — 3%;

- ЗМІ — 1%.

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

- керівники відділів продажів — 17%;

- керівники відділів ВТМ — 16%;

- комерційні директори — 15%;

- генеральні директори, директори, заступники директорів — 11%;

- КАМ — 9%;

- керівники відділів, категорійні менеджери, менеджери з логістики — 7%;

- власники, директори з маркетингу — 6%;

- менеджери зі збуту — 6%;

- бренд-менеджери, маркетологи — 5%;

- керівники проектів — 2%;

- керівники відділів закупівель — 2%.

Партнерами конференції стали компанії:

Генеральний партнер - Терра

Офіційний партнер конференції - ProCare

Паперовий партнер - ТК Альбатрос
DIGITAL-партнер - 4Service Group

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу

Ваш eco-friendly Партнер - Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер - YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер - Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні - Ledova

Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Партнер з Контрактного виробництва - Крайтекс

Фарро Партнер – Кременчукм’ясо

Партнер з виробництва м'ясних консервів - Борисфен-Трейд

Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу - Вчасно

Партнер з аутсорсингу персоналу- Fillin

Партнер з пакування - ПАКАДО

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування - Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Технологічний Партнер  - Listex

Офіційний Партер з безпеки - Sheriff

Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів - ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
Енергетичний Партнер -Енергум 

Ваш партнер здоров'я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер - Zinka

Девелопмент партнер - Альтерра Груп

Партнер за Підтримки - Агроспецпроект  

Відкрила серію в серію виступів Катерина Калюжна, аккаунт директорка, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна. Вона презентувала огляд «Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів».

Продовжив серію оглядів Олександр Ясинський, співвласник і комерційний директор ТОВ «ТЕРРА». Тема його доповіді значилася як «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики».

Наталія Петрик, керівниця відділу бренд менеджменту ProCare, виступила з темою «Поетапна стратегія створення ВТМ косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу».

Вікторія Ільченко, бізнес-аналітик Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розповіла про «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою».

Сесію продовжив Денис Василюк, менеджер проєктів з інноваційних рішень для бізнесу Київстар. Його доповідь мала назву «Як ефективно будувати аналітику: кейси». Альона Руденко, комерційна директорка ТОВ «НАША СИЛА» презентувала доповідь «ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА».

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «Рендпако-Еко», висвітлив питання «Сучасні тенденції українського ринку упаковки в порівнянні з ринками Європи: розбір закону України №1489 про обмеження обігу пластикових пакетів на території України».

Данил Іванов, Business Development Manager Listex, виступив із доповіддю «Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації».

Олександр Кустреюк, керівник проєкту Вчасно.EDI, розповів про «Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників».

Наступну доповідь презентували дві спікерки: Олена Федорова, директорка з продажів ТК «Альбатрос», і Ліна Стрельникова, керівниця відділу роботи з торговельними мережами. Їхній виступ мав назву «Усвідомлення споживача. Що таке і чому про це треба замислиться кожному. Приклад компанії повного циклу «Альбатрос».

Олексій Крилов, керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ «Крайтекс-Сервіс», і Світлана Попова, керівниця відділу маркетингу ТОВ «Афіна-Груп», презентували доповідь «Як під час війни ТОВ «Крайтекс-Сервіс» запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці».

Сергій Пашковський, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service, представив огляд «СХ та Digital рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші ІТ-інструменти для подолання кризи».

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine, виступив з темою «Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання».

Після доповідей  учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 40 торгових мереж і понад 250 постачальників.

Закінчилась зустріч переходом до нагородження переможці щорічної  Національної  Премії «PrivateLabel-2023», єдиної в Україні Бізнес-нагороди, покликаної публічно відзначити досягнення та внесок ритейлерів та виробників у галузі розвитку СТМ та взаємодії зі споживачами!

Переможцями стали

  1. Номінація «Фаворит споживача» - ТОВ «АТБ-маркет»
  2. Номінація «Прорив року» - ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна»
  3. Номінація «Інновація року»  - ТОВ «Ашан Україна  Гіпермаркет»
  4. Номінація «Краще співвідношення ціна-якість» - ТОВ "ДЛК "ПІЛОТ"   Супермаркет "РОСТ"
  5. Номінація «Найкращий проєкт ВТМ у фармацевтичній галузі»  - ТзОВ «Маркет Універсал ЛТД»  Мережа Аптек "D.S."
  6. Номінація «Найкращий проект Private Label-2023»  - ТОВ «РУШ» Лінія магазинів EVA
  7. Номінація «Відкриття року» - ТОВ «Арітейл» Мережа магазинів КОЛО
  8. Номінація «Вибір споживача» - ТОВ "АЛЬЯНС РІТЕЙЛ ГРУП"
  9. Номінація «Найпопулярніший Private Label мережі»  - Територія Мінімальних Цін
  10. Номінація «Внесок у розвиток Private Label-2023» - ТОВ «ДЦ Україна» Watsons
  11. Номінація «Креативний проект Private Label» - ТОВ «ОМЕГА» VARUS
  12. Номінація «Проєкт року Private Label-2023» - Аврора Мультимаркет
  13. Номінація «Найстабільніший Private Label мережі» - ТОВ «Вест Петрол Маркет», Мережа WOG
  14. Номінація «Еко PrivateLabel- 2023»- МЕРЕЖА АПТЕК "ANRI-PHARM"
  15. Номінація «Бестселер у категорії PrivateLabel-2023» - ПрАТ "МХП" "М'ясомаркет", "Наша Ряба", "Їжа свіжа"

Повний пост реліз

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Інтерфакс-Україна - інформаційний партнер

Теги:   PrivateLabel-2023 Переглядів:   341

Читайте також:

11.12

AutoZone знизила чистий прибуток на 5%

10.12

Nippon Life має намір викупити Resolution Life за $8,2 млрд

10.12

Ціни на будівельні роботи в Україні зросли на 5,1% за рік