Компании

все компании

Американська Marriott збільшила чистий прибуток на 26%

14 лютого 2024 року, 12:26
Американська Marriott International, оператор найбільшої у світі готельної мережі, у четвертому кварталі 2023 року збільшила чистий прибуток на 26%, причому скоригований показник із запасом перевершив очікування аналітиків, а виручка їх трохи не виправдала.

Як повідомляється у звітності компанії, її чистий прибуток у жовтні-грудні становив $848 млн, або $2,87 у розрахунку на акцію, порівняно з $673 млн, або $2,12 на акцію, за аналогічний період попереднього року. Скоригований прибуток піднявся до $3,57 на акцію з $1,96.

Виручка підвищилася на 3% і досягла $6,1 млрд проти $5,92 млрд роком раніше.

Аналітики, опитані FactSet, у середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $2,12 на акцію за виручки в $6,2 млрд.

Виручка в розрахунку на номер (RevPAR) у минулому кварталі зросла на 7,2% на порівнянній основі без урахування коливань курсів валют, водночас у США і Канаді показник підвищився на 3,3%, на міжнародних ринках - на 17,4%.

У 2023 році кількість номерів у готелях компанії збільшилася приблизно на 81,3 тис., ідеться в її пресрелізі.

Marriott у четвертому кварталі викупила 4,7 млн своїх акцій на суму $965 млн. За весь минулий рік вона повернула акціонерам понад $4,5 млрд завдяки дивідендам і зворотному викупу.

У 2024 році компанія очікує скоригований прибуток на рівні $9,18-9,52 на акцію, зростання показника RevPAR - у діапазоні 3-5%.

Котирування акцій Marriott під час попередніх торгів у вівторок знижуються на 2,8%.

Marriott International управляє близько 8,7 тис. готелів у 139 країнах під більш ніж 30 брендами. До числа найбільш відомих готельних мереж компанії входять Ritz Carlton, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.




Просмотров: 146
Другие новости