Компании

все компании

АТБ, Duracell та SAVSERVICE запустили найбільший в Україні проект з утилізації батарейок

5 вересня 2023 року, 11:59

Для покращення екологічної ситуації в Україні та зниження рiвня забруднення довкілля, а також для захисту здоров'я населення компанії виробник DURACELL, рітейлер АТБ-МАРКЕТ, дистриб’ютор SAVSERVICE та ліцензійний підрядник по роботі з відходами елементів живлення PROMO SERVICE реалізують ініціативу зі збору та переробки відпрацьованих батарейок.

Основа екологічної ініціативи – збір в Україні та експорт використаних батарейок в країни Європейського Союзу для подальшої утилізації.

В часи блекаутів, перебоїв з електрикою, українці все більше споживають різні елементи живлення, включаючи портативні батарейки. Для того, щоб після використання вони не потрапити на смітник та не забруднювали довкілля, представниками компаній виробника, дистриб’ютора та найбільшого рітейлера в Україні було прийнято рішення про збір та екологічно обгрунтований  спосіб переробки батарейок. Оскільки, на жаль, в Україні на сьогодні немає заводів, що переробляли б такий тип відходів – компанія ПРОМО СЕРВІС, що я підрядником по реалізації даного процесу, організувала процес сортування та експорту використаних батарейок в Польщу на переробку. В 2022 році відходи елементів живлення вперше за роки історії незалежної України перетнули кордони Польщі, прямуючи на утилізацію.

Станом на серпень 2023 року спільними зусиллями компаній-учасників екологічної ініціативи було експортовано 10 повних фур, а саме 200 тон на утилізацію. 7 фур були відвантажені в Польщу та 3 фури перероблені в Румунії. Це рекордні цифри серед рітейлерів України і компанії-учасники не збираються на цьому зупинятися. Наша ціль – вийти на цифри експорту -  1 фура (20 тон) кожного місяця для очищення довкілля України.

На сьогоднішній день, це найбільша мережа збору серед рітейлерів в Україні. У кожному магазині мережі АТБ встановлені бокси для збору батарейок з інформацією про важливість реальної утилізації. В ці бокси багато відвідувачів мережі вже принесли і продовжують збирати використані батарейки, після чого вони потрапляють на зберігання на склад PROMO SERVICE, звідки їх відправляють на утилізацію. Гості мережі АТБ виявляють себе як свідомі споживачі та повертають найбільшу кількість використаних батарейок в Україні. Адже тільки відповідальне поводження, зокрема, роздільний збір та сортування побутових хімічних джерел струму, завадить забрудненню водних ресурсів і ґрунтів.

Що відбувається з батарейками після того, як ви їх залишите в боксі Duracell в магазині АТБ дивіться в відео:

https://drive.google.com/file/d/1LKiwTde540KQ2cNP4Li2_YoERouaAo1L/view


«Утилізуй сьогодні для чистого завтра» є  єдиною ініціативою по утилізації батарейок в Україні, яка спільним рішенням компаній-учасників, незважаючи на складні  2022-2023 роки та війну в Україні, не припиняє роботу і продовжує збір батарейок по всім локаціям мережі АТБ-маркет. І у відповідь на це споживачі більш свідомо почали ставитись до збору батарейок та регулярно приносять їх в АТБ-маркет, адже знають, що бокс завжди розміщений в магазині і чекає на батарейки. По тренду першого півріччя 2023-го року гості АТБ-маркет принесли рекордну кількість відпрацьованих батарейок: за січень-червень вже практично зібраний тоннаж такий, як за весь 2022-й рік. Це свідчить про високий рівень довіри до даної екологічної ініціативи та відповідальне ставлення до довкілля.

Компанії-учасники докладають зусиль, щоб побудувати процеси роботи з відходами європейського рівня в нашій країні. Компанія PROMO SERVICE на своєму сайті розміщує звіти про кожну партію утилізованих батарейок – тож легко можна проконтролювати, скільки батарейок було експортовано та перероблено: https://www.promoservice.com.ua/services/ekoproekt/zviti-pro-utilizatsiyu/

Також варто відзначити факти, що свідчать про екологічну відповідальність компаній-учасників проекту «Утилізуй сьогодні для чистого завтра», адже турбота про довкілля  починається, в першу чергу,  з виробництва елементу живлення, супроводу на етапах продажів і закінчується його утилізацією.

Вам, напевно, буде цікаво дізнатися, що:

1.       Компанія Duracell має виробничі потужності в Бельгії, що на 100% працюють на Зеленій енергії.

2.       Duracell не виробляють сольові батарейки (Zn-Ca), що мають невеликий термін використання і, на сьогодні, є основним типом, що генерують найбільшу кількість відходів серед портативних батарейок. Тобто, алкалайн батарейка Duracell прослужить вам до 15* разів довше, ніж середня сольова батарейка (*порівняно з основними цинковими батарейками АА в тесті цифрових фотоапаратів із високим рівнем споживання енергії IEC AA 2021 (www.iec.ch). Результати можуть відрізнятись залежно від пристрою та способу використання). І в результаті ви принесете на утилізацію не 15, а 1 використану батарейку за той самий період споживання.

3.       Duracell не використовує пластик в більшості пакувань батарейок вже протягом останніх 30 років. Винятки становлять батарейки монетного типу, що мають кілька рівнів захисту дітей від проковтування елементів живлення такого типу, зокрема й додаткове пакування у щільний пластик.

4.       Компанія АТБ системно приділяє увагу питанням охорони навколишнього середовища, а також ощадливого та ефективного використання ресурсів нашої планети. Компанія однією з перших в Україні запровадила інноваційні надекономні системи освітлення, енергозбереження та рекуперації тепла.

5.       АТБ за європейським зразком почав позбавлятися шкідливого пластику і інвестує в проект утилізації елементів живлення

6.       З 2019 року компанія АТБ повністю перейшла на реалізацію «зелених пакетів» з оксо-біорозкладною добавкою в своєму складі. Вона дозволяє в природних умовах пакету розкладатися не 500 років, а протягом 3-5 років. А в лютому 2020-го запустили еко-ящики для покупок, які виготовлені з переробленого матеріалу і при закінченні використання повністю утилізуються, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.

7.       Компанія SAVSERVICE впроваджує проекти сталого розвитку в своїй діяльності і активно підтримує екологічні ініціативи. Зокрема, компанія впроваджує збір відсортованих відходів і своїх офісах (папір, пластик, батарейки, органічне сміття) та співфінансує проект утилізації батарейок.





Просмотров: 234
Другие новости