Американський виробник іграшок Mattel у I кварталі несподівано збільшив виручку

Обзоры по компаниям и отраслям 07.05.2025

Американський виробник іграшок Mattel Inc. у першому кварталі збільшив чистий збиток і наростив виручку, водночас скоригований показник і виторг виявилися кращими за очікування ринку.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, чистий збиток у січні-березні становив $40,3 млн, або $0,12 у розрахунку на акцію, порівняно зі збитком у розмірі $28,3 млн, або $0,08 на акцію, за аналогічний період попереднього року.

Збиток без урахування разових факторів становив 3 центи. Виручка зросла на 2% - до $826,6 млн. Аналітики, опитані FactSet, у середньому очікували скоригований збиток на рівні 10 центів на акцію за виручки в $786 млн. Валові продажі машинок Hot Wheels та інших колісних іграшок зросли в минулому кварталі на 4%, до $308 млн. Реалізація ляльок (включно з Барбі) збільшилася на 1%, до $297 млн, іграшок для малюків (зокрема Fisher-Price і Thomas & Friends) - скоротилася на 6%, до $126 млн. Продажі інших іграшок зросли на 12% і становили $193 млн.

Компанія ухвалила рішення "тимчасово зупинити прогноз на 2025 рік з огляду на волатильну макроекономічну обстановку і розвиток ситуації з американськими митами". Прогноз викупу акцій на поточний рік підтверджено на рівні $600 млн.

Котирування паперів Mattel знизилися на 0,6% на додаткових торгах у понеділок після публікації звітності. Від початку року капіталізація компанії знизилася на 8,6%, до $5,23 млрд, тоді як фондовий індекс S&P 500 за цей період втратив 3,9%.