В Україні знизилася кількість скарг на страховиків

Ринки 21.08.2025    09:49

Кількість письмових звернень до Національного банку України на діяльність страхових компаній у другому кварталі 2025 року скоротилася на 9,3% - до 321, усних звернень через контакт-центр - на 18%, до 41, повідомляється у звіті про роботу зі зверненнями споживачів фінансових послуг у згаданий період.

"Спостерігаємо тенденцію до зменшення кількості письмових звернень щодо роботи фінансових, колекторських компаній та страховиків. Водночас відзначаємо збільшення кількості запитань щодо роботи банків усіх форм власності", - повідомляється у звіті.

Зазначається, що частка виявлених порушень у письмових зверненнях щодо діяльності страховиків становить 22%, державних банків - 2,8%, приватних банків - 1,8%, іноземних банків -1,3%, фінансових компаній - 21%, колекторських компаній - 34%.

Звернення щодо діяльності страховиків стосуються спорів, коли споживач отримував відшкодування не в повному обсязі або не отримував його взагалі.

На думку НБУ, причини такої проблематики різні - від порушень норм законодавства з боку страховиків до надання неправдивих даних про настання страхового випадку з боку споживача. Окрім цього, розмір відшкодування матеріальної шкоди може відрізнятися від фактичних через експертний висновок залученого фахівця страховика та застосування зносу під час розрахунку матеріальної шкоди, що визначений чинним законодавством або умовами договору.


 

 

Теги:   Україна Страховики Переглядів:   218

Читайте також:

10.10

Місцеві вибори під час війни неможливі, але влада має звітувати — учасники дискусії

10.10

Український Червоний Хрест допомагає в Каневі постраждалим після повітряної атаки

10.10

Одеський інститут Філатова підписав меморандум про розвиток превентивної медицини для боротьби з ускладненнями цукрового діабету