WPP знизила операційний прибуток на 48%, скоротила вдвічі дивіденди

Ринки 08.08.2025    13:13

Британська WPP Plc, один із найбільших рекламних концернів світу, в першому півріччі 2025 року знизила операційний прибуток на 47,8% проти того самого періоду минулого року - до 221 млн фунтів стерлінгів ($297 млн), повідомляють у звітності.

Виручка зменшилася на 7,8% і сягнула 6,663 млрд фунтів. Показник без урахування динаміки витрат знизився на 10,2% - до 5,026 млрд фунтів.

Базовий операційний прибуток знизився на 36,2% і становив 412 млн фунтів. Аналітики оцінювали цей показник у середньому в 413 млн фунтів, за даними опитування Vuma.

WPP оголосила про виплату проміжних дивідендів розміром 7,5 пенса на акцію, що вдвічі менше за їхній розмір роком раніше.

Компанія, як і раніше, очікує, що за підсумками 2025 року скоригована виручка знизиться на 3-5%.

Котирування акцій WPP під час торгів у четвер знижуються на 1,8%. З початку поточного року капіталізація компанії впала більше ніж на 52% (до 4,3 млрд фунтів), тоді як фондовий індекс FTSE 100 додав 11,4%.

Теги:   реклама WPP Переглядів:   188

Читайте також:

27.09

Ізраїль і Сербія ведуть переговори про підписання угоди про зону вільної торгівлі

27.09

Південноукраїнська міськрада підтримала будівництво комплексу з виготовлення тепловиділяючих збірок

27.09

Ринок готельних проектів в Україні чекає «друга хвиля буму» - експерт