Procter & Gamble збільшила виручку на 2%

Ринки 31.07.2025    11:05

Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, зафіксувала зростання чистого прибутку і виручки в четвертому фінансовому кварталі, при цьому скоригований прибуток і виручка перевершили очікування аналітиків.

Як зазначається в пресрелізі компанії, її чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 червня, становив $3,62 млрд, або $1,48 на акцію, порівняно з $3,14 млрд, або $1,27 на акцію, за аналогічний період попереднього року.

Прибуток без урахування разових факторів збільшився до $1,48 на акцію з $1,4 на акцію роком раніше, перевищивши консенсус-прогноз опитаних Visible Alpha аналітиків на рівні $1,43 на акцію.

Квартальна виручка P&G збільшилася до $20,9 млрд з $20,53 млрд у четвертому кварталі попереднього фінроку. Експерти в середньому очікували, що цей показник становитиме $20,83 млрд.

Органічне зростання виручки (без урахування купівлі/продажу активів і зміни курсів обміну валют) у минулому кварталі становило 2%.

Продаж косметичних і парфумерних засобів P&G у квітні-червні не змінився в річному вираженні. Тим часом продаж товарів для здоров'я, товарів для дітей та особистої гігієни, товарів для домашніх тварин і господарських товарів підвищився на 2%.

За підсумками всього фінроку чистий прибуток P&G збільшився на 7%, до $15,97 млрд, або $6,51 у розрахунку на акцію. Виручка при цьому практично не змінилася і становила $84,28 млрд.

Згідно з прогнозом компанії, в поточному фінроці її скоригований прибуток становитиме $6,83-7,09 на акцію. P&G очікує підвищення виручки в цьому фінроці на 1-5% і прогнозує органічне зростання на 0-4%.

Акції компанії дорожчають на 0,7% під час попередніх торгів у вівторок. З початку поточного року капіталізація компанії знизилася на 6,3%, до $368,35 млрд.

Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес із виробництва мила і свічок у місті Цинциннаті (штат Огайо). Наразі портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій і близько 65 торгових марок, які продаються майже в 70 країнах.

Основні напрями діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найвідоміших торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Fusion, Gillette, Mach3, Venus, Braun.

Теги:   виручка Procter & Gamble Переглядів:   106

Читайте також:

31.07

Посольство Єгипту в Україні провело урочисте прийом з нагоди національного дня арабської республіки Єгипет

31.07

Schneider Electric викупить 35% у своєму індійському СП за €5,5 млрд

31.07

"Укрграфіт" наростив чистий збиток на 42%