Український зообренд Suziria виходить на ринок Японії

Харчова 24.07.2025    11:23

Suziria Group, один із лідерів українського ринку товарів для домашніх тварин, вийшла на японський ринок, повідомили у компанії.

"Бренди Suziria Group зараз присутні на 12 ринках — і ця кількість зростає. Наша остання подія — Half&Half щойно вийшов на японський ринок. Перша партія продукції прибула до Японії за підтримки нашого надійного партнера Casarich, який виступає імпортером. Дистрибуцією керує їхня дочірня компанія Compet, що входить до складу шанованої Combi Group, відомої своїм досвідом у догляді за дітьми та домашніми тваринами", - повідомляється на сторінці компанії у linkedin.

Suziria Group - українська сімейна група компаній, що розвиває ринок товарів для домашніх тварин понад 30 років. До її складу входять компанії Suziria Brands, Suziria Distribution, мережа зоомаркетів MasterZoo, яка налічує 190 магазинів, а також мережа грумінг-салонів. Компанія працює по всій території України та за її межами, експортує власні товари під брендами Savory, Half&Half, Special One, Pet Fashion, Buddy Boo, Priroda, Puramur.

 

Теги:   Японія Suziria зообренд Переглядів:   424

Читайте також:

03.11

АМКУ оштрафував "ТБ Фрут Капітал" на 39 млн грн за концентрації без дозволу

01.11

Європейський інвестиційний банк розглядає фінансування проекту забезпечення Миколаєва питною водою вартістю EUR70 млн

31.10

AB InBev скоротила прибуток удвічі, але перевершила прогноз за EBITDA