McDonald's згортає експеримент із замовленнями через ШІ

Харчова Технології 19.06.2024    07:13

Американська McDonald's Corp. припиняє спільний із IBM дворічний АІ-експеримент з автоматизації обслуговування (automated order taking, AOT) автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини), пише журнал Restaurant Business із посиланням на електронний лист McDonald's на адресу своїх франчайзі.

Експеримент, у межах якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у понад 100 ресторанах, згортається на тлі помилок ШІ. Зокрема одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, іншому - додала до замовлення дев'ять склянок солодкого холодного чаю.

"Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM щодо AOT, і не пізніше 26 липня 2024 року технологію відключать у всіх ресторанах, де її наразі тестують", - повідомив у листі головний директор із ресторанів (chief restaurant officer) американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.

McDonald's не виключає пошук нового партнера у сфері AOT, однак зазначає, що IBM залишається довіреним партнером і "ми продовжимо використовувати багато їхніх продуктів у нашій глобальній системі".

IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.

Теги:   експеримент ШІ McDonald\'s замовлення Переглядів:   453

Читайте також:

03.11

Україна зможе експортувати до ЄС додатково 46 тис. тонн цукру

03.11

АМКУ оштрафував "ТБ Фрут Капітал" на 39 млн грн за концентрації без дозволу

01.11

Європейський інвестиційний банк розглядає фінансування проекту забезпечення Миколаєва питною водою вартістю EUR70 млн