Компании

все компании

Nestle скоротила виручку на 1,5%, збільшила чистий прибуток на 21%

22 лютого 2024 року, 12:26
Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування і безалкогольних напоїв у світі, за підсумками 2023 року збільшила чистий прибуток на 21% і скоротила виручку на 1,5%.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, минулого року вона отримала чистий прибуток у розмірі 11,2 млрд швейцарських франків ($12,77 млрд) проти 9,3 млрд франків у 2022 році.

Виручка знизилася до 93 млрд франків порівняно з 94,42 млрд франків рік тому, головною причиною зниження стали негативні наслідки змін валютних курсів. В органічному вираженні (без урахування впливу поглинань і продажів активів, а також коливань курсів валют) показник зріс на 7,2%.

Виручка Nestle в Північній Америці в минулому році знизилася на 1,3% (до 26 млрд франків), у Європі - на 0,2% (до 19,1 млрд франків), у країнах Азії, Африки та Океанії - на 5,2% (до 17,52 млрд франків), у Китаї - на 5,9% (до 5,04 млрд франків). У Латинській Америці виручка збільшилася на 3,2%, до 12,2 млрд франків.

Продажі кави і кавомашин Nespresso скоротилися на 1,2% і склали 6,37 млрд франків.

У сегменті продуктів харчування (Nestle Health Science) доходи знизилися на 1,6%, до 6,5 млрд франків.

За підсумками 2024 року компанія очікує органічне зростання виручки приблизно на 4% за прогнозу ринку в 4,7%.

Капіталізація компанії за останній рік знизилася на 10%, до 260 млрд франків, тоді як швейцарський фондовий індекс SMI за цей період додав 1,6%.

Портфель компанії охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nestle, Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S. Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються в 188 країнах. Штат компанії налічує близько 275 тис. осіб, які працюють на 344 заводах у 77 країнах.




Просмотров: 167
Другие новости