Компании

все компании

Американський Newell Brands скоротив чистий збиток утричі

12 лютого 2024 року, 16:41
Американський виробник широкого асортименту споживчих товарів Newell Brands у четвертому кварталі скоротив чистий збиток майже втричі, але дав слабкий прогноз на поточний період.

Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий збиток у жовтні-грудні становив $86 млн, або 21 цент у розрахунку на акцію, порівняно з $249 млн, або 60 центів на акцію, отриманої за аналогічний період попереднього року.

Прибуток без урахування витрат на реструктуризацію та інших разових виплат становив 22 центи на акцію, водночас опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали його на рівні 17 центів.

Виручка Newell Brands зменшилася на 9% - до $2,08 млрд проти $2,29 млрд роком раніше. Консенсус-прогноз передбачав $1,98 млрд.

У першому кварталі скоригований збиток перебуватиме в діапазоні 5-9 центів на акцію, прогнозує компанія. Експерти очікували прибуток у 2 центи.

За підсумками всього 2024 року Newell Brands очікує падіння виручки на 5-8% і скоригований прибуток у районі 52-62 центів на акцію (за прогнозу аналітиків у 77 центів).

Котирування акцій Newell під час попередніх торгів у п'ятницю знижуються на 3%. Капіталізація компанії за останні три місяці зросла на 23,5% (до $3,3 млрд), тоді як фондовий індекс Standard & Poor's 500 за цей період додав 13,2%.

Newell, заснована 1903 року, серед іншого випускає дитячі коляски Graco, ручки Parker і Sharpie, контейнери для зберігання Rubbermaid, термокружки Contigo, клей Elmer's, товари для відпочинку на природі Coleman.




Просмотров: 162
Другие новости