Компании

все компании

"Укравтопром" відзначає зростання попиту на нові легкові авто

2 лютого 2024 року, 14:16
Первинні реєстрації нових легкових автомобілів в Україні в січні 2024 року зросли на 47% порівняно з тим самим місяцем 2023 року - майже до 4,4 тис., повідомила асоціація "Укравтопром" у Телеграм-каналі в четвер.

"Від показника довоєнного січня 2021 року платоспроможний попит на нові легковики відстає на 24%, а майже аналогічний обсяг продажів січневий ринок показував у 2017 році", - констатує асоціація.

Найкращий результат у січні, як і роком раніше, у японської марки Toyota - 764 авто (на 31% більше), на другому місці Renault з приростом продажів у 2,6 раза - до 504 од. і поліпшенням позиції в січневому рейтингу на 4 рядки.

Третє місце у Volkswagen - 476 од. (+133%), на четвертому Skoda, яка в січні-2023 була другою - 312 од. (+33%), а замикає п'ятірку лідерів Nissan з приростом продажів у 4,6 раза, що дало змогу марці переміститися з 15-го місця в торішньому січні.

До ТОП-10 місяця також увійшли: Hyundai - 177 од. (+11%); Suzuki - 160 од. (-13%); Peugeot - 159 од. (у 7,7 раза більше, у січні-2023 - 24-те місце в рейтингу); Lexus - 151 од. (+66%); Mazda - 149 од. (+54%).

Бестселером січня-2024 року (як і в січні-2023) став кросовер Renault Duster, який придбали 479 покупців.

Як повідомлялося з посиланням на дані "Укравтопрому", у січні 2023 року попит на нові легкові авто скоротився на 44% до січня-2022 - до близько 3 тис. од., при цьому лідерську п'ятірку сформували Toyota, Skoda, BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen.

Зі свого боку інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting на своєму сайті в четвер повідомляє, що в січні в Україні продано понад 4,8 тис. нових легкових авто, що перевищило результат січня-2023 на 37%.

"Судячи з такого початку року, український авторинок відновлюється за трендом 2017 року і це обіцяє хороші підсумки", - вважають експерти, зазначаючи, що половина операторів з Топ-10 додали в продажах набагато більше, ніж загальний ринок, і це суттєво змінило розташування брендів.

Лідирує, за даними AUTO-Consulting, Toyota з часткою ринку 17,72%, а на друге місце з часткою 12,24% вийшов Volkswagen, якому суттєво допомагає сірий імпорт електромобілів з Китаю.

Renault, за даними групи, посідає третю сходинку (проти 6-го роком раніше), його дилерам вдалося поліпшити результат у 2,4 раза - до 523 авто. Четверта позиція у Skoda.

"У січні знову до лідируючої групи брендів увійшла Honda, і теж не без допомоги "сірих" дилерів, які ввозили електромобілі з китайського ринку. А ще вперше дуже голосно про себе заявив і BYD, який тепер теж має претензії на український ринок. Причому, за рік BYD зріс у продажах у шість разів!", - наголошується в повідомленні.

Згідно з наведеною статистикою, за рахунок такого приросту (до 183 авто) BYD зумів піднятися на 7-му сходинку рейтингу з 23-ї в січні-2023.

Аналітики також відзначають шестикратне зростання продажів Peugeot, що дало змогу бренду повернутися в ТОП-10.

Водночас вони нагадують, що з кінця 2023 року спостерігається тренд зі зниження частки преміальних брендів на українському авторинку - до десятки лідерів січня не увійшов жоден.

"Ба більше, ми побачили й від'ємні цифри в деяких результатах, чим стрімко скористалися конкуренти. Наприклад, дилери Audi наростили продажі і очолили преміальний пул виробників", - зазначено в повідомленні.

Крім цього, в січні зафіксовано новий рекорд частки електромобілів - 23,8%, але левову частку їх реалізували "сірі" дилери.

"Таке стрімке зростання електрокарів стало підсумком низки законів щодо стимулювання електромобілів і зараз український ринок реалізує ці зміни", - вважають в AUTO-Consulting.

Як повідомлялося з посиланням на дані асоціації, 2023 року первинні реєстрації нових легкових автомобілів в Україні зросли на 60,6% порівняно з 2022 роком - майже до 61 тис. од., за даними AUTO-Consulting продажі зросли на 62,4%, перевищивши 65 тис. од.




Просмотров: 199
Другие новости