Компании

все компании

LVMH збільшила чистий прибуток на 8%, виручку - на 9%

26 січня 2024 року, 22:10
Найбільший світовий виробник товарів класу "люкс" LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA збільшив чистий прибуток у 2023 році на 7,7%, виручку - на 8,8%.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий прибуток становив 15,174 млрд євро порівняно з 14,084 млрд євро 2022 року, виручка - 86,153 млрд євро проти 79,184 млрд євро.

Прибуток від операцій, що тривають, зріс на 8% і досяг 22,8 млрд євро.

Органічне зростання виручки (без урахування зміни курсів валют і купівлі/продажу бізнесу) минулого року становило 13%. При цьому підйом було зафіксовано в усіх бізнес-сегментах, крім продажів алкогольних напоїв. У Європі, Японії та інших країнах Азії темпи підвищення виручки були двозначними, наголошується в повідомленні.

Виручка LVMH у сегменті модного одягу та виробів зі шкіри збільшилася на 9% - до 42,17 млрд євро. Органічне зростання становило 14%.

Дохід мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS і Le Bon Marche) підвищився на 20%, склавши 17,9 млрд євро (органічне зростання - 25%). Продажі годинників і прикрас збільшилися на 3% (на 7% в органічному вираженні) і досягли 10,9 млрд євро. Виручка в сегменті парфумерії та косметики підвищилася на 7% (на 11%) - до 8,3 млрд євро.

Тим часом реалізація алкогольних напоїв знизилася на 7%, склавши 6,6 млрд євро (органічне зниження на 4%).

LVMH "входить у новий рік з упевненістю, зберігаючи пильність у поточному контексті", заявив глава компанії Бернар Арно. Він розраховує на хороші результати, зокрема завдяки Олімпійським і Паралімпійським іграм, які цього року пройдуть у Парижі.

Котирування акцій LVMH злетіли майже на 8% на початку торгів у п'ятницю. Ринкова вартість компанії за останні дванадцять місяців знизилася на 7,7% (до 342 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 6,6%.

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, підконтрольна французькому мільярдерові Бернару Арно, є найбільшим у світі виробником предметів розкоші (75 брендів), включно з аксесуарами (Louis Vuitton і Fendi), коньяком, шампанським (Moet & Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug), годинниками (TAG Heuer, Hublot, Zenith), ювелірними виробами (Tiffany & Co., Bulgari, Chaumet, Fred, а також спільне підприємство з De Beers), одяг (Givenchy, Loewe, Marc Jacobs тощо), парфумерію та косметику (Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, мережа магазинів Sephora). Кількість магазинів компанії у 80 країнах перевищує 5,66 тис. Штат на кінець 2023 року налічував понад 213 тис. співробітників, приблизно 40 тис. із яких працюють у Франції.




Просмотров: 353
Другие новости