Українські сировари зіткнулися з проблемою зниження продажів як через високу ціну українських сирів, так і через зростання
Виробник шоколаду Barry Callebaut збільшив виручку на 6,2%
Без урахування коливань валютних курсів показник підскочив на 14,1%.
Обсяг продажів Barry Callebaut за минулий квартал, що завершився 30 листопада, піднявся всього на 0,4%, до 580,9 тис. тонн, а зростання виручки вдалося домогтися завдяки підвищенню цін на продукцію, що продається. Вартість какао-бобів у середньому підскочила на 68% у річному обчисленні.
У Західній Європі обсяг продажів підвищився на 4,7% у річному вираженні, в Центральній і Східній Європі - на 1,8%. Тим часом у Північній Америці продажі скоротилися на 4%, у Латинській Америці - на 1,3%, в Азії, Африці та на Близькому Сході - на 1,5%.
У поточному фінроці обсяг продажів слабо зміниться до такого ж минулого періоду, як і показник EBIT, прогнозує компанія.
Акції Barry Callebaut дорожчають на 1,3% під час торгів у середу. За останні 12 місяців капіталізація компанії скоротилася майже на третину, до 6,92 млрд франків.
Barry Callebaut простежує свою історію з 1842 року, в теперішньому вигляді компанія існує з 1996 року. Фірма володіє 66 підприємствами, на яких працюють понад 13 тис. осіб. До числа її клієнтів входять провідні світові виробники продуктів харчування, зокрема Nestle і Mondelez.